راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

چرا پی‌پینگ لوگوی خود را تغییر داد؟

پی‌پینگ اعلام کرده بود، با حضور در بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ قصد دارد از لوگوی جدید خود رونمایی کند. مدیر توسعه کسب‌وکار پی‌پینگ گفت: «نیاز داشتیم تا لوگوی پی‌پینگ منحصر به فرد باشد.»

پرداخت یار پی‌پینگ، یکی از فعالان حوزه فین‌تک و به شکل خاص، خدمات پرداخت کسب‌وکارها است. این شرکت راهکاری جامع برای پرداخت آنلاین کسب‌وکارها ارائه می‌دهد. برخی از خدمات پی‌پینگ عبارت‌اند از ارائه درگاه پرداخت اختصاصی، نرم‌افزار فروشگاهی، اپلیکیشن موبایلی، فاکتور آنلاین و حسابداری آنلاین.

پی‌پینگ اعلام کرده بود، با حضور در بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ قصد دارد از لوگوی جدید خود رونمایی کند. به همین دلیل با محمد مهدی باریده مدیر توسعه کسب‌وکار پرداخت یار پی‌پینگ گفت‌وگو کردیم تا از دلایل تغییر لوگوی این شرکت مطلع شویم.

محمد مهدی باریده، مدیر توسعه کسب‌وکار پی‌پینگ با اشاره به ورود این استارت‌آپ به اکوسیستم جدیدی که متفاوت‌تر و جدی‌تر از گذشته است، گفت: «نیاز داشتیم تا لوگوی پی‌پینگ منحصر به فرد باشد و با توجه به عملکرد خود بتواند مفاهیم امنیت، قدرت، اعتماد و اعتبار را به خوبی به ذهن مخاطب انتقال دهد.»

باریده در ادامه گفت: «توجه به تسریع زمان، انجام تراکنش موفق و انتقال مفاهیمی که به آن اشاره کردیم باعث شد تا شخصیتی جدید خلق شود که از قبل سریع‌تر و مدرن‌تر است و برای فعالیت خود منطقی‌تر تصمیم می‌گیرد؛ بنابراین شخصیتی را خلق و از آن چند نمونه طراحی کردیم و برای بررسی نمونه‌ها جلسه‌ای تحت عنوان جلسه متمرکز (focus group) با تعدادی از مشتریان وفادار پی‌پینگ برگزار کردیم. بعد از بررسی‌های نظرات کاربران و تیم پی‌پینگ به نمونه نهایی رسیدیم. در نمایشگاه الکامپ به رونمایی از این شخصیت جدید می‌پردازیم.»

بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ ۲۷ تا ۳۰ تیرماه در محل نمایشگاه بین‌المللی برگزار می‌شود. علاقه‌مندان با حضور در سالن 10 می‌توانند با محصولات و خدمات پی‌پینگ آشنا شوند.

2 دیدگاه
  1. ناشناس می‌گوید

    برند که تغییر نکرده، لوگو رو بازطراحی کردن
    لطفا دقت کنید

    1. رسول قربانی می‌گوید

      سلام
      نکته شما کاملا درست هست.
      اصلاح شد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.