راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

پی‌پینگ با حضور در بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ به معرفی برند جدید خود می‌پردازد

پرداخت‌یار پی‌پینگ در آستانه نمایشگاه بین‌المللی الکامپ تصمیم گرفته از هویت بصری جدید خود رونمایی کند. علاقه‌مندان برای اطلاعات بیشتر درباره خدمات و برند جدید پرداخت‌یار پی‌پینگ می‌توانند به غرفه این شرکت در سالن ۱۰ نمایشگاه بین‌المللی الکامپ مراجعه کنند.

پرداخت‌یار پی‌پینگ، چندین سال است در حوزه فین‌تک فعالیت می‌کند. این شرکت راهکاری جامع برای پرداخت آنلاین کسب‌وکارها ارائه می‌دهد. پی‌پینگ در آستانه نمایشگاه بین‌المللی الکامپ تصمیم گرفته از هویت بصری جدید خود رونمایی کند.

پی‌پینگ، خدمات متنوعی از جمله صفحه پرداخت اختصاصی، درخواست پول، فاکتور آنلاین، حسابداری آنلاین و … را به  کاربران ارائه می‌کند. راهکارهای پی‌پینگ، شامل ارائه خدمات درگاه پرداخت آنلاین، ارائه نرم‌افزارهای فروشگاهی، اپلیکیشن مدیریت حساب پی‌پینگ و … می‌شود.

در پلتفرم‌های شرکت پی‌پینگ، پرداخت‌کننده هیچ نیازی به ثبت‌نام در سیستم ندارد و به ساده‌ترین صورت می‌تواند واریز وجه را انجام دهد. از دیگر قابلیت‌های این پرداخت‌یار، می‌توان به ارائه API و پلاگین‌های مختلف برای توسعه‌دهندگان و قابلیت اتصال نرم‌افزار فروشگاهی به دستگاه‌هایی مانند ترازو، پوز و چاپگر اشاره کرد.

علاقه‌مندان برای اطلاعات بیشتر درباره خدمات و برند جدید پرداخت‌یار پی‌پینگ می‌توانند به غرفه این شرکت در سالن ۱۰ نمایشگاه بین‌المللی الکامپ مراجعه کنند. بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ ۲۷ تا ۳۰ تیرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.