راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بازدید اعضای «کمیسیون معاملات» و «کمیته فنی بازرگانی» بانک ملی ایران از امکانات تولیدی و توانایی‌های فنی شرکت داده ورزی فرادیس البرز

با توجه به سابقه طولانی و حجم همکاری‌های شرکت فرادیس البرز با بانک ملی ایران، به‌ویژه در حوزه تأمین و پشتیبانی خودپردازهای بانکی، قراردادهای پشتیبانی بیش از شش هزار دستگاه از خودپردازهای بانک، همچنین حضور فرادیس در مناقصات تأمین نیازمندی‌های بانک ملی در حوزه خودپرداز و کیوسک‌های بانکی، به منظور آشنایی با آخرین دستاوردها و محصولات این شرکت و بررسی توانایی‌های موجود؛ هفدهم تیرماه هیاتی متشکل از دکتر ناصر شاهباز عضو هیات مدیره، عباس شفیعی معاون پشتیبانی بانک ملی، اعضای کمیسیون معاملات و کمیته فنی بازرگانی بانک ملی ایران از کارخانه تولید و انبارهای محصولات و تجهیزات شرکت در شهر صنعتی البرز قزوین بازدید کردند.

در ابتدای بازدید، نوذر صوفی‌لو مدیرعامل فرادیس توضیحاتی درمورد سابقه 23 ساله شرکت در حوزه تولید و پشتیبانی محصولات و تجهیزات بانکی و نیز برنامه‌ریزی انجام شده جهت توسعه آن در شرایط خاص فعلی ارائه کرد. او در ادامه به سوالات بازدیدکنندگان در خصوص وضعیت بازار خودپرداز در شرایط فعلی، امکانات فرادیس جهت تأمین به موقع تجهیزات با حفظ کیفیت مورد انتظار و همچنین دلایل عدم استقبال بانک‌ها از دستگاه‌های پیشرفته‌تر و کامل‌تر مانند VTM و CRS و مزیت‌های استفاده از STM پاسخ داد.

در ادامه جلسه گزارش تنوع محصولات تولیدی شرکت و مراحل مختلف تولید آنها توسط مهندس فرهاد لرنی معاون تولید شرکت ارائه شد.  سپس مدیران بانک از فرآیندها و خطوط مختلف تولید قطعات، درخت کابل، انواع بردها، خودپردازها و کیوسک‌های درحال ساخت و نیز نمونه محصولات جدید تولیدی شرکت بازدید کردند.

در پایان این مراسم، مهمانان بانکی از یکی از انبارهای بزرگ محصولات آماده تحویل فرادیس البزر دیدن کردند. این انبار که مختص انواع خودپرداز و کیوسک است به‌دلیل حجم فعالیت‌ها و محصولات شرکت و عدم تکافوی انبارهای قبلی، در فضای دیگری خارج  از محوطه کارخانه نگهداری می‌شود. به‌دلیل تنوع محصولات موجود در انبار مذکور، به‌ویژه انواع خودپرداز و کیوسک، موجب تحسین و اظهار رضایت مجدد بازدیدکنندگان از عملکرد شرکت شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.