راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

امکان مشاهده و پرداخت عوارض آزادراهی به کیف پول تومن اضافه شد

ترددکنندگان آزادراهی از امروز می‌توانند از طریق کیف پول تومن خود از میزان بدهی عوارض خود مطلع شده و آن را پرداخت کنند.

به گزارش روابط عمومی تومن، تومن اولین محصولی نبود که برای ورود به بازار پرداخت کرایه تاکسی خیز برداشت، اما توانست پس از دو سال این بازار را از فضای تک صدایی خارج کند. لازم به ذکر است که تومن فقط به پایتخت­نشینان خدمت‌رسانی نمی‌کند و از ابتدای فعالیت، هدف سراسری کردن این خدمت را در سر داشته و در این مسیر کلان­شهر­های شیراز و تبریز و کرج و کرمان هم به سرویس پرداخت و دریافت کرایه از طریق تومن مجهز شده­اند.

تومن در آخرین اقدام خود، سرویس پرداخت عوارض آزادراهی را به امکانات خود اضافه کرده است. پرداخت عوارض آزادراهی بدون توقف و به صورت الکترونیک از سرویس های محبوب و جاافتاده در کشورهای توسعه یافته است که مزایای بسیاری دارد که از بین آن‏ها می­توان به کاهش استهلاک جاده و خودروها، کاهش مصرف سوخت و کاهش نرخ تصادفات جاده­ای اشاره کرد.

هرچند این سرویس فعلا در 4 آزاد­راه تهران-قم، تهران-ساوه، کرج-قزوین و قزوین-زنجان پیاده‏سازی شده اما سامانه سپندار -مجری طرح- از فراگیر شدن این خدمت به صورت سراسری تا پایان سال خبر می­دهد. این بازار به عنوان بازاری نابالغ و جذاب، هدفی جدید برای تومن محسوب می­شود تا با مطالعه بازخورد و رفتار ترددکنندگان همچون گذشته به دنبال ارائه بهترین راهکار باشد و در ادامه گام مهمی در ایجاد طیف مخاطب گسترده‏تر بردارد. تردد­کنندگان آزادراهی از امروز می­توانند از طریق کیف پول تومن خود از میزان بدهی عوارض خود مطلع شده و آن را پرداخت کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.