راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

کیف پول‌های معتبر کریپتوکارنسی داخلی و خارجی را بشناسید / از کیف پول‌های کلاهبردار در امان باشید

زمانیکه شما واژه «کلاهبرداری رمزارزها» را در گوگل جست وجو می‌کنید، 17 میلیون و نهصد هزار نتیجه برای شما می‌آید. در سایت‌های فارسی نیز 69 هزار و چهارصد سایت درباره‌ این کلاهبرداری نوشته‌اند. حالا اگر درباره موضوع کلاهبرداری‌های کیف پول رمزارز جست و جو کنید. هفت میلیون و 250 هزار نتیجه‌ای که گوگل به شما نشان می‌دهد حاکی از این است که این کلاهبرداری‌ها بسیار شایع شده است.

کیف پول‌های تقلبی بسیاری برای رمزارزها وجود دارد. قبل از آنکه تصمیم بگیرید کیف پولی را دانلود و استفاده کنید، لازم است کیف پول‌های معتبر در این حوزه را بشناسید.

قبل از انتخاب کیف پول باید مواردی را مورد توجه قرار دهید ازجمله؛ آسانی، تعداد رمزارزهایی که پشتیبانی می‌کند، حفاظت از امنیت و حریم خصوصی، اعتبار شرکت‌ها و کیف پول و پشتیبانی مشتری.

.

کیف پول اینفینیتو (Infinitowallet)

اینفینیتو یکی از کیف‌ پول‌های معتبر جهان و مورد اعتماد هزاران نفر است. تیم توسعه‌دهنده آن از کارشناسان باتجربه‌ تحقیق و توسعه بلاکچین تشکیل شده است. این اپلیکیشن، تعداد زیادی از رمزارزها را پشتیبانی می‌کند: رمزارزهایBTC، ETH، ADA، EOS، NEO، ONT، LTC  BCH، ETC DASH،DOGE، GAS و ONG و توکن‌های ETH ERC20، NEO NEP-5 و  EOS. انتظار می‌رود که دیگر رمزارزها مانند XRP, NEM, XLM و ICON هم به این اپلیکیشن اضافه شوند.

می‌توان با اینفینیتو، قیمت فعلی رمزارز مورد نظر خود را پیگیری کرد و با تغییر قیمت‌ها در بازار، این اپلیکیشن به شما آلارم می‌دهد. اینفینیتو یک کیف پول چندگانه است و به راحتی می‌توانید سرمایه خود را به روش دلخواه مدیریت کنید.

همچنین قابلیت دسترسی نامحدود به همه‌ کلیدهای خصوصی، جهت کنترل کامل بر سرمایه‌های رمزارزی دارد. این کیف پول چندزبانه است و به زبان‌های انگلیسی، ژاپنی، چینی، فرانسه و روسی در دسترس کاربران قرار دارد و زبان‌های دیگر نیز به زودی به آن اضافه خواهد شد. قابلیت مدیریت تماس آن، از هر اشتباهی جلوگیری می‌کند و برای انجام تراکنش سریع و بدون خطا، آدرس‌ رمزارزهایی که بیشتر تکرار می‌شوند را ذخیره می‌کند.

با ویژگی بهینه‌سازی سرعت تراکنش، می‌توانید سرعتی که برایتان مناسب است را انتخاب کنید: بهینه، معمولی، یا سرعت بالا. همچنین امکان ارسال تراکنش‌ها، می‌تواند تاریخ تراکنش خاصی را به نمایش بگذارد و حتی ارسال کند. می‌توانید تراکنش‌ها را براساس نوع کوین و تاریخ انجام آن دسته‌بندی کنید. ظاهر آن را نیز می‌توانید تغییر دهید و پس‌زمینه را تاریک و متن و آیکون‌ها را روشن کنید.

به زودی هم مدیریت پورتفولیو به قابلیت‌های آن اضافه می‌شود. این قابلیت می‌تواند رمزارز‌های مختلف از دیگر کیف ‌پول‌ها یا صرافی‌ها را روی اینفینیتو نشان دهد. این کیف پول را می‌توانید از این لینک دانلود کنید.

.

جکس لیبرتی (Jaxx Liberty)

با این کیف پول بلاکچین چندکاربردی، می‌توان صرافی، پورتفولیو، بازار و اخبار را در یک اپلیکیشن داشت. این اپلیکیشن، قابلیت اجرا در سیستم‌ عامل‌های لینوکس، اندروید، ویندوز، آی‌اواس و مک OS X و افزونه‌های گوگل کروم را دارد و می‌توان به آسانی عمل ارسال، دریافت و حتی مبادله بیش از 80 رمزارز را انجام دهد. همچنین موجودی رمزارز و تاریخچه مبادله و اطلاعاتی از جزئیات کوین را نشان می‌دهد و رمزارزهای زیادی را پشتیبانی می‌کند.

اپلیکیشن‌های واسط مانند شیپ‌شیفت در این کیف پول نصب شده‌اند. خرید و فروش ارزهای دیجیتال شامل بیت‌کوین، اتریوم، لایت‌کوین و … را می‌توان در این اپلیکیشن انجام ‌داد.

این کیف پول به شما قابلیت دسترسی به پورتفولیو رمزارز می‌دهد. می‌توانید موجودی دارایی خود را ببینید؛ هر کوین یا توکن و تغییرات ارزش آن را در شبانه‌روز دنبال کنید و 100 ارز با ارزش را ببینید، تغییرات قیمت را مقایسه کنید، ظرفیت‌های بازار و تقاضاهای موجود را ببینید.

جکس لیبرتی را از این لینک می‌توانید دانلود کنید.

.

بلاک‌اکسپلورر (Block Explorer)

این مرورگر بلاکچین، یک کیف پول معتبر دارای 39 میلیون کیف پول، 200 میلیارد دلار معامله و کمترین کارمزد در صنعت است. همچنین امنیت بسیار بالایی دارد. به کاربر امکان کنترل کامل را می‌دهد تا از سرمایه خود بکاپ بگیرد و از دسترسی‌های غیرمجاز محافظت شود.

با ثبت‌نام در این کیف پول وب‌، می‌توانید ارسال و دریافت سریع رمزارزها با کمترین کارمزد را انجام دهید. رمزارزهای ETH، BTC، BCH ،XLM ، PAX را می‌توان با کمترین کارمزد در 36 کشور دنیا مبادله کرد. همچنین می‌توان با اپلیکیشن آن، در سیستم‌عامل‌های iOS،Android و Web تراکنش‌های مالی انجام داد. به 25 زبان دنیا مسلط است و 22 ارز را پشتیبانی می‌کند.

.

کوینومی (coinomi)

کوینومی کیف پول چند منظوره و امن برای دسکتاپ و تلفن‌همراه است. از بیت‌کوین و بسیاری از آلت‌کوین‌ها و توکن‌ها پشتیبانی می‌کند و بیش از 125 بلاکچین و هزاران توکن در اختیار دارد که به نوبه خود بزرگترین آمار در صنعت برای کیف پول‌های مجازی است. این کیف پول از سال 2014 مشغول به کار است و میلیون‌ها کاربر دارد.

شاید مهمترین نکته‌ای که در خصوص کوینومی وجود دارد این است که تاحالا هیچکدام از کیف پول‌های کوینومی هک نشده و به خطر نیفتاده است. با این امنیت بالا، پول محفوظ و تحت کنترل کاربر خواهد ماند.

پشتیبانی کوینومی، 24 ساعته است و فورا به سوالات پاسخ می‌دهد. کوینومی به زبان‌های انگلیسی، چینی، اسپانیایی، فرانسه، آلمانی، روسی مسلط است و دیگر زبان‌ها نیز به زودی اضافه خواهند شد.

می‌توانید با دانلود آن، کیف پول بلاکچین امن، مجانی و ساده داشته باشید که در سیستم‌عامل‌های Android، iOS ،Windows ،macOS و Linux قابل اجرا است.

.

 اتومیک (Atomic Wallet)

این کیف پول رمزارز جهانی، از بیت‌کوین، اتریوم، XRP، لایت‌کوین، XRP و بیش از 300 کوین و توکن دیگر پشتیبانی می‌کند. می‌توان این رمزارزها را با استفاده از کارت بانکی خود و ارزهای یورو و دلار خریداری کرد. البته ارز هر کشوری را نیز قبول می‌کند. این کیف پول را می‌توان برای سیستم‌عامل‌های Debian ،Fedora،Windows ،macOS  و Ubuntu دانلود کرد.

اتومیک یک سرویس قوی و مورد تقاضا ارائه می‌دهد که به استفاده‌کنندگان اجازه می‌دهد تا راحت‌تر ارزهای رمزگذاری شده را مدیریت کنند. این کیف پول چندکاربردی، یک کیف بسیار امن، ساده، قابل اعتماد و غیرمتمرکز است.

با استفاده از تبادل غیر متمرکز اتومیک، مبادلات چندگانه بدون ریسک‌ می‌توان انجام داد. هم‌چنین سازندگان این کیف پول، برای کوین‌هایی که از طریق اتومیک نمی‌توانند مبادله شوند، اکسچنج‌های شیپ‌شیفت، چنج‌نو (ChangeNOW) و چنجلی ایجاد کرده‌اند.

.

الکتروم (Electrum)

این کیف پول در سال 2011 ایجاد شد. کلیدهای خصوصی شما رمرنگاری‌شده است و از کامپیوترتان خارج نمی‌شود. سرمایه شما از دست نمی‌رود و قابل بازیابی است.

الکتروم کیف پول چندبخشی است و شما می‌توانید کوین‌های خود را در چند کیف پول تقسیم کنید و همچنان سرعت بالایی دارد. ذخیره‌سازی سرد کلیدهای خصوصی از ویژگی‌های این کیف پول است و بعلاوه با استفاده از SPV تمام تراکنش‌های انجام شده را بازبینی می‌کند.

الکتروم از pluginهای واسط نیز حمایت می‌کند، مانند خدمات چندکاره، کیف پول‌های سخت‌افزار و غیره برای اطمینان از جعلی نبودن کیف پول، الکتروم را حتما باید از سایت خود آن دانلود کرد.

.

 والکس

والکس ازجمله کیف پول‌های ایرانی برای ارزهای دیجیتال است. تیم آن متشکل از جمعی از دانشجویان دانشگاه شریف و تهران است که طی چند سال اخیر، در خرید و فروش ارزهای دیجیتال فعال بوده‌اند.

در والکس تمامی اطلاعات بین کاربر و سامانه توسط پروتکل‌های SSL رد وبدل و رمزنگاری می‌شود. تمامی اطلاعات و داده‌های سامانه روی سرورهای اختصاصی که از دیواره‌های آتش چندلایه نرم‌افزاری و سخت‌افزاری بهره‌مند هستند، ذخیره می‌شوند. داده‌های مهم کاربران، به صورت رمزنگاری شده ذخیره می‌شوند. در این صورت، حتی با نفوذ به سرور، شخص نفوذگر نمی‌تواند به آن داده‌ها دسترسی پیدا کند.

والکس به طور مرتب بک‌آپ‌ می‌گیرد، پس اطلاعات از دست نمی‌رود. تمامی دسترسی‌ها به امکانات مهم سامانه مانند ورود به سامانه، برداشت از کیف پول و تغییر رمز عبور سامانه، دارای فرآیند تایید دو مرحله‌ای است. هر فرآیند مهمی که در سامانه اتفاق می‌افتد، از طریق ایمیل و یا پیامک به سرعت اطلاع رسانی می‌شود. برای استفاده از خدمات نوبیتکس می‌توانید در سایت ثبت‌نام کنید.

برای اطلاعات و آشنایی بیشتر با والکس می‌توانید صفحه معرفی آن در راه پرداخت را بخوانید.

.

 نوبیتکس

این کیف پول ایرانی، برای رفع نیاز کاربران ایرانی برای مبادله بی‌واسطه انواع دارایی‌های دیجیتال با پول رایج ایران ایجاد شده است. نوبیتکس همانند والکس و الکتروم، با ذخیره‌سازی سرد رمزارزها، امنیت کیف پول کاربران را افزایش می‌دهد. کلید خصوصی به صورت آفلاین نگه‌داری می‌شود و امکان هک آن وجود ندارد. با انجام آزمون‌های دوره‌ای نفوذ، امنیت پلتفرم تایید می‌شود.

در نوبیتکس علاوه بر امکان مبادله رمزارزها با ریال، امکان مبادله با تتر با کمترین کارمزد هم وجود دارد. به این ترتیب می‌توان بدون نیاز به انتقال دارایی‌های خود به بازارهای خارجی، از ریزنوسان‌های بازار هم کسب درآمد کرد. همچنین یک بازار 24 ساعته و تمام خودکار است؛ می‌توان در هر ساعتی از شبانه روز معامله کرد و همگام با بازارهای جهانی، کسب درآمد کرد. ‫

برای خرید رمزارز و فروش آن می‌توانید در سایت ثبت‌نام کنید.

برای اطلاعات و آشنایی بیشتر با نوبیتکس می‌توانید صفحه معرفی آن در راه پرداخت را بخوانید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.