راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

سمینار پات با حضور پشتیبانان ایران کیش برگزار شد / ایران کیش به دنبال گسترش پروژه‌های بانکی و غیربانکی

سمینار سراسری پات با حضور جمعی از مدیران ارشد و اعضای هیات مدیره ایران کیش در هتل فردوسی برگزار شد. شاهین طبری، مدیرعامل ایران کیش در این مراسم عنوان کرد: «ما در سال جدید درکنار پروژه‌های بانکی باید پروژه‌های غیر بانکی را نیز گسترش دهیم.»

به گزارش روابط عمومی ایران کیش، در سمینار سراسری پات مدیران ارشد ایران کیش و همچنین اعضای هیات مدیره این شرکت حضور داشتند. پیمان طبری سرپرست ایران کیش در این سمینار با اشاره به اینکه برای رسیدن به جایگاه بهتر راهی به‌جز نوآوری وجود ندارد، گفت: «امسال به منظور تمرکز بیشتر بر این موضوع معاونتی را تحت عنوان کسب‌وکارهای نوین در شرکت راه‌اندازی کردیم.»

او ادامه داد: «وقت آن است تا با شناساندن پات به دنبال بهبود تراکنش‌ها باشیم. یکی از مهم‌ترین کارهایی که در طول این مدت اتفاق افتاد، بسترسازی مناسب در شرکت ایران کیش و بهینه‌سازی کارتخوان‌ها بود. اپلیکیشن پوز بایتل تایک هفته دیگر به صورت بومی ارائه می‌شود، به تکنولوژی هایپرکام هم رسیدیم.»

سرپرست ایران کیش اظهار کرد: «در پات نسخه جدید را با شش امکان جدید ارائه دادیم که توسعه بازار آن با شماست. ما به کمک شما احتیاج داریم و برای رشد، نیاز به ورود به بازارهای جدید در این زمینه است، این شمایید که باید به ما بگویید مشتری چه می‌خواهد. امسال معاونت فناوری تاکید بیشتری روی BI دارد.»

طبری تاکید کرد: «ضعف‌های ما فقط با کمک شما حل می‌شود، آن موقع است که چرخ شرکت بهتر می‌چرخد و می‌تواند به شما نیز بیشتر سرویس دهد.»

طبری افزود: «تبلیغات ما باید هدفمند و در راستای خواسته مشتریان باشد، در این راستا باید به ما ایده بدهید، امسال حتماً شاهد باشگاه مشتریان خوبی نیز در شرکت خواهیم بود؛ اما قرار نیست دراین‌باره نگاه ستادی و از بالا به پایین وجود داشته باشد شما باید این صدا را از مشتریان به سمت ما برسانید.»

امکانات جدید پات

شهره آقابابایی، معاون کسب‌وکارهای نوین ایران کیش است، در این همایش اظهار کرد: «در پات 46 سرویس را ارائه کردیم و موفق شدیم همان وعده هرماه دو امکان جدید را محقق کنیم.»

او با بیان اینکه پات در اردیبهشت امسال سرویس‌هایی مانند سمپاتی، اعتبارسنجی، عوارض آزادراه، فطریه، پوشش اپراتور مجازی شاتل، تله کیش و کد QR را ارائه داده است، به توضیح درمورد هریک از خصوصیات این امکانات در این اپلیکیشن پرداخت.

او تاکید کرد که باید تمرکز ایران کیش از مبحث صرفاً پوز خارج شود. آقابابایی گفت: «برای ایجاد زیرساخت‌ها معاونت کسب‌وکارهای نوین ایجادشده است؛ بنابراین این معاونت یک نقش راهبردی را در نظر گرفته است اما کماکان رویکرد اجرایی در این زمینه با شماست.»

تغییرات و اقدامات جدید در ایران کیش

احمد سلمانی آرانی عضو هیات مدیره ایران کیش نیز با حضور در این سمینار گفت: «ایران کیش در بهار 98 دچار تغییراتی اختیاری که من نام آن را تحول می‌گذارم شده است. تنها چیزی که در اقتصاد ثابت است، تغییراست. تغییر قطعی و تحول قابل تقدیر است.»

او گفت: «ثبات عملکرد در تغییر مالکیت است. تعهد را امروز من این‌گونه تعریف می‌کنم. ایران کیش را مال خودتان بدانید. تنها با این تفکر است که تکنولوژی را بیشتر و بهتر می‌توان در شرکت پیش برد.»

حمیدرضا شریفیان رییس هیات مدیره ایران کیش نیز در این سمینار اظهار کرد: «رقبا پیگیر سهم ما هستند ما باید در این اقیانوس قرمز زنده بمانیم، توسعه تراکنش‌ها و توسعه محصول تنها راه ماست، در محصول پات نیز به دنبال همین امر هستیم.»

او افزود: «تنوع محصولات پات بسیار خوب است. این صحبتی است که متخصصین بیرون از شرکت به آن اشاره می‌کنند. به عنوان شخصی که عضو شرکت هستید باید با شرکت و اهدافش همگام شوید. به زودی خبرهای خوبی از پیوستن به شرکت‌هایی خواهید شنید که می‌تواند تراکنش‌های ما را در آینده افزایش دهد.»

بهزاد علیپور معاون جدید فناوری اطلاعات ایران کیش نیز با بیان اینکه درحال تهیه «آی‌تی مسترپلن» هستیم گفت: «این پلن از همکاری سایر واحدها از جمله معاونت کسب‌وکار نوین تهیه می‌شود. یکی از حوزه‌های مهم دیگر که در این بخش به دنبال آن هستیم ارتقای BI است.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.