راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

کتاب ولث‌تک با حمایت کارگزاری فارابی و استارت‌آپ سوشیانت منتشر شد

ترجمه فارسی کتاب «The WEALTHTECH Book:The FinTech Handbook for Investors, Entrepreneurs and Finance Visionaries» از انتشارات وایلی با عنوان «کتاب ولث‌تک: هندبوک فین‌تک برای سرمایه‌گذاران، کارآفرینان و ایده‌پردازان مالی» منتشر شد. این کتاب در مجموعه راه پرداخت و با حمایت کارگزاری فارابی و استارت‌آپ سوشیانت به چاپ رسیده است.

کتاب ولث‌تک سومین کتاب از مجموعه کتاب‌های فین‌تک است که توسط انتشارات وایلی منتشر شده است. کتاب ولث‌تک تاثیر فناوری بر سرمایه‌گذاری جهانی و صنعت مدیریت ثروت را مورد مطالعه قرار داده است. این کتاب مدل‌های کسب‌و‌کاری شناخته شده B2C مانند تامین مالی جمعی، وام‌دهی جایگزین و سیستم مشاوره رباتیک را مورد بحث قرار می‌دهد. همچنین در کتاب از نوآوری‌های حوزه B2B و فناوری‌های بلاکچین، هوش مصنوعی و تحلیل کلان‌داده نیز سخن گفته شده است که به مدیران این ثروت این توانایی را می‌دهد که به بازدهی بهتر با هزینه پایین‌تر به نفع مشتریان خود دست یابند. سوزان چیستی و توماس پوشمن ویراستاران این کتاب هستند که در ژوئن ۲۰۱۸ منتشر شده است.

خانم سوزان چیستی مدیرعامل فین‌تک سیرکل است. اولین شبکه فرشته اروپا متمرکز بر فرصت‌های فین‌تک و بنیان‌گذار موسسه فین‌تک سیرکل، اولین بستر جهانی یادگیری همتابه‌همتای فین‌تک برای یادگیری مهارت‌های مربوط به فین‌تک و کسب‌وکار دیجیتال. او ویراستار همکار کتاب پرفروشی با عنوان کتاب فین‌تک است که به پنج زبان ترجمه و در 107 کشور به فروش رفته است. سوزان جزء 50 فرد اثرگذار در حوزه خدمات مالی دیجیتال اروپایی در سال 2015 است که در یک رده‌بندی مستقل از تاثیرگذارترین افراد در این حیطه، حضور داشت. او به‌عنوان یکی از 15 فرد اثرگذار توئیتری در زمینه فین‌تک در بریتانیا و نیز به‌عنوان «زن مبتکر و الهام‌بخش» بریتانیا در سال 2016 انتخاب شده است. سوزان کارشناس فین‌تک شبکه CNBC و سخنران ميهمان در زمینه فناوری مالی در دانشگاه کمبریج است.

 توماس پوشمن بیش از یک دهه را در حوزه‌ای کار کرده که میان فناوری و کسب‌وکار پیوند برقرار می‌کند. او در حال حاضر، بنیان‌گذار و مدیر Swiss FinTech Innovation Lab در دانشگاه زوریخ و عضو شورای نوآوری سوئیس در آژانس Innosuisse است. توماس علاوه بر این، مشاور ارشد بسیاری از طرح‌ها و پروژه‌های عمومی و حرفه‌ای است. او بنیان‌گذار Swiss FinTech Innovations است؛ یک انجمن مستقل از نهادهای مالی عمده در سوئیس، همچنین موسس شرکت مشاوره FinTech Innovations و عضو هیات مشاوران مرکز فاینانس اینترنت جهانی هم هست. در نهایت، داور و منتور رقابت‌های متعدد استارت‌آپ‌ها در اروپا و آسیا و سخنران کنفرانس‌هاست.

کتاب ولث‌تک را از فروشگاه راه پرداخت به صورت آنلاین سفارش دهید و در هر کجای ایران که هستید بدون هزینه ارسال، کتاب را دریافت کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.