راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

با اپلیکیشن «سرزمین کودک» بانک پاسارگاد آشنا شوید

اپلیکیشن «سرزمین کودک»، نرم‌افزار بانک پاسارگاد است. این اپلیکیشن امکان بازی تعاملی (با هدف آشنایی کودکان با محیط بانک و مفهوم پس‌انداز)، پخش داستان به همراه تصویر و صدا، آموزش طراحی و نقاشی، پخش کارتون، رنگ‌آمیزی و بازی را با هدف تعامل بیشتر کودکان و نوجوانان با مفاهیم بانکداری، فرهنگ‌سازی و سرگرمی فراهم کرده است. نسخه اندروید اپلیکیشن «سرزمین کودک» را می‌توانید از طریق سایت این بانک دانلود کنید.

سامانه بانک کودک 

بانک پاسارگاد، پیش از این نیز در سال ۱۳۹۳ از سامانه بانک کودک خود رونمایی کرده بود؛ که کودکان و نوجوانان با وارد شدن در وب‌سایت با مفاهیم بانکی، قصه، فیلم، عکس، بازی، چیستان، لطیفه، کتاب، نقاشی، آموزش، موسیقی، رنگ‌آمیزی و غیره آشنا می‌شدند.

ببینید: سامانه کودک بانک پاسارگاد چیست؟

منوی اصلی

در منوی اصلی اپلیکیشن «سرزمین کودک»، هفت آیکون تحت عناوین «بازی»، «کارتون»، «داستان»، «رنگ‌آمیزی»، «آموزش طراحی» و «بازی تعاملی» قرار گرفته است. در ادامه با کارکرد این آیکون‌ها آشنا خواهید شد.

بازی
با انتخاب آیکون بازی در صفحه اصلی اپلیکیشن، وارد صفحه‌ای می‌شوید که در آن هفت بازی قرار گرفته است.

داستان
در قفسه کتابخانه این نرم‌افزار ۲۸ کتاب داستان قرار گرفته، بعد از دانلود کردن کتاب، داستان آن به صورت تصویری و صوتی روایت خواهد شد.

رنگ‌آمیزی
رنگ‌آمیزی در «اپلیکیشن سرزمین کودک»، امکان کشیدن نقاشی و رنگ‌آمیزی طرح‌های گرافیکی را فراهم کرده است.

آموزش طراحی
بعد از ورود به صفحه آموزش طراحی، با انتخاب طرح‌های گرافیکی چگونگی مراحل تکمیل طرح نمایش داده می‌شود.

کارتون
در بخش کارتون انیمیشن‌ها به‌صورت آنلاین نمایش داده می‌شود.

بازی تعاملی
با انتخاب آیکون بازی تعاملی، «شیرو» شخصیت کارتونی نرم‌افزار با مراجعه به شعبه بانک پاسارگاد با مراحل افتتاح حساب آشنا می‌شود. این بخش با هدف آشنایی کودکان با محیط بانک و مفهوم پس‌انداز طراحی شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.