راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

محصول جدید بلاکچینی ویزا برای ورود به حوزه پرداخت‌های B2B

ویزا شبکه‌ای تحت عنوان «ویزا بی‌تو‌بی کانکت (Visa B2B Connect)» بر پایه معماری بلاکچین راه‌اندازی کرده است که امکان تراکنش‌های ایمن در سراسر جهان را برای کسب‌وکارها فراهم می‌کند.

ویزا بی‌توبی کانکت، در صورت راه‌اندازی کامل قادر خواهد بود تا تراکنش‌های کسب‌وکارها را در 30 بازار بالقوه پشتیبانی کند و این در حالی است که انتظار می‌رود تعداد گذرگاه‌های این شبکه تا پایان سال 2019 میلادی رقم 90 گذرگاه را نیز رد کند. این شبکه راه‌اندازی شده است تا کاربران ویزا را با تکیه بر فرایند پرداخت کسب‌وکار به کسب‌وکار مدرن مبتنی بر فناوری دفتر کل توزیع شده، از فرایندهای نقل و انتقالات کند بانکی برهاند.

ویزا برای عمق بخشیدن به دستاوردهای خود در عرصه پرداخت‌های کسب‌وکار به کسب‌وکار، به برخی اقدامات و تلاش‌های هماهنگ نیز دست زده است که توانسته جایگاه این شرکت را در حوزه پرداخت‌های کسب‌وکار به کسب‌وکار بهبود بخشد. در سال مالی 2018، حجم پرداخت‌های کسب‌وکار به کسب‌وکار این شرکت مرز 950 میلیارد دلار را نیز رد کرد که در حقیقت، 11 درصد از حجم کل پرداخت‌های آن نیز بیشتر بوده است.

این شرکت، اخیرا فریدام (Fraedom) را که یک شرکت نرم‌افزار به عنوان سرویس که محصولات و خدماتی همچون مدیریت هزینه‌ها و حساب‌های پرداختنی را برای سازمان‌های مالی و مشتریانش ارائه می‌دهد تحت مالکیت خود درآورده است.

ضمن این‌که ویزا، با وکس (WEX)، یک ارائه دهنده پیشگام راهکارهای پرداخت مشارکتی نیز در جولای 2018 میلادی وارد مشارکت استراتژیک شده است. این مشارکت، به وکس و مشتریانش این امکان را خواهد داد تا از کارت‌های مجازی ویزا به منظور بهره‌مندی از خدمات پرداخت کسب‌وکار به کسب‌وکار این شرکت در سطح جهانی استفاده کنند.

منبع: Thepaypers

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.