راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

کارت جدید آمازون به مشتریان در ساخت اعتبارشان کمک می‌کند

آمازون طی چند روز گذشته، از کارت اعتباری جدید خود رونمایی کرد. این کارت جدید با هدف کمک به مشتریان در جهت ایجاد اعتبارشان طراحی شده است.

این برنامه آمازون کردیت بیلدر (برنامه ایجاد اعتبار آمازون)، مزایایی مشابه با کارت فروش آمازون (Amazon Store Card) برای مشتریان فراهم می‌کند. نداشتن کارمزد سالیانه و بازپرداخت 5 درصد از مبلغ به مشتریان برتر، نمونه‌هایی از همین مزایا هستند. صدور هر دو کارت را بانک سنکرونی (Synchrony Bank) به عهده داشته است.

چیزی که کارت جدید آمازون را از کارت‌های دیگر متمایز می‌کند، این است که خط اعتباری برنامه آمازون کردیت بیلدر، برابر است با مقدار سپرده امنیتی قابل استرداد که در زمان افتتاح حساب در آن قرار داده شده است. مشتریان می‌توانند پس از فعال‌سازی کارت، در سایت Amazon.com از آن استفاده کنند. حدود 7 تا 14 روز بعد از سپرده‌گذاری، کارت فعال می‌شود.

دارندگان کارت به منابعی دسترسی دارند که از طریق آن‌ها می‌توانند اطلاعات خود را در مورد ایجاد اعتبار افزایش دهند. این مشتریان با ثبت نام در سرویس کردیت‌ویو که توسط آژانس ترنس‌یونیون ارائه می‌شود، می‌توانند مقدار امتیاز اعتباری خود را مشاهده کرده و تاثیر فعالیت‌هایشان را بر این امتیاز، مورد نظارت قرار دهند.

آمازون در یکی از صفحات خدمات مشتری خود می‌گوید:

استفاده مداوم و مسئولانه از برنامه آمازون کردیت بیلدر، به شما کمک می‌کند تا تاریخچه اعتباری انحصاری خود را ایجاد کنید.

متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت آمازون، نسبت به دریافت کارت آمازون استور و آمازون کردیت بیلدر اعتبار آن درخواست دهند. اگر تقاضای این کاربران در بخش کارت فروش مورد پذیرش قرار نگیرد، درخواست آن‌ها به بخش کارت ایجاد اعتبار ارسال می‌شود.

مشتریان پس از بررسی و تایید بانک سنکرونی می‌توانند به کارت آمازون استور ارتقا پیدا کنند. پس از این اقدام، سپرده امنیتی آن‌ها بازگردانده می‌شود.

منبع: CNET

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.