راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

جیبی‌مو با هدف برقراری ارتباط با استارت‌آپ‌ها و ارائه دو محصول در اینوتکس 2019 حضور دارد

جیبی‌مو (جیب موبایلی من) با هدف معرفی آخرین محصولات خود در صنعت پرداخت الکترونیک در هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری اینوتکس حضور دارد. همچنین برقراری ارتباط با سایر کسب‌وکارهای استارت‌آپی و نوآور و برگزاری جلسات با سرمایه‌گذاران مختلف از دیگر اهداف حضور جیبی‌مو در این نمایشگاه است.

ببینید: در هشتمین رویداد اینوتکس چه برنامه‌هایی برگزار می‌شود؟

این شرکت دو محصول کیف پول الکترویکی هوشمند و راهکار ۳۶۰ درجه پرداخت را در اینوتکس ارائه می‌دهد. کیف پول الکترونیکی هوشمند بر بستر شبکه اجتماعی در دو سیستم عامل اندروید و IOS است که بدون نیاز به اطلاعات حساب یا کارت بانکی، تنها با داشتن شماره موبایل یا شماره شبای طرف مقابل، می‌توان پرداخت یا درخواست پول را انجام داد.

به گفته عرفان مرادیان، مدیرعامل جیبی‌مو کیف پول الکترونیکی به‌رغم تازگی نسبی این ابزار در کشور، در جهان سابقه‌ای طولانی دارد و هم‌اکنون در بسیاری از کشورها از این امکان پرداخت الکترونیکی استفاده می‌شود.

راهکار ۳۶۰ درجه پرداخت جیبی‌مو دیگر خدمتی است که مختص کسب‌وکارها است. هدف از به‌کارگیری این فرآیند، طراحی متناسب با نیازهای مشتریان جهت توسعه محصولی کاربرپسند، قابل رقابت و بهینه بوده که برای کسب‌وکارهای پلتفرمی وارد بازار شده است.

دریافت و تسهیم پویای وجوه، کنترل عملیات مالی بین کاربران و تامین‌کنندگان کالا یا خدماتشان، بازپرداخت مستقیم وجه به حساب بانکی مشتریان، پرداخت جوایز، گزارش‌گیری پویا، هزینه متناسب با اندازه کسب‌وکارشان، امنیت و قابلیت اعتماد و تعامل نزدیک با مشتریان و تکمیل حلقه‌های بازخورد از آنان از جمله خدماتی است که در این بخش ارائه می‌شود.

جیبی‌مو کیف پول الکترونیکی مبتنی بر شبکه اجتماعی است که خدماتی در حوزه پرداخت به کاربران حقیقی و حقوقی ارائه می‌دهد. آغاز فعالیت جیبی‌مو با اپلیکیشن موبایل متمرکز بر پرداخت فردبه‌فرد به‌صورت C2C بوده است که با گذر زمان و شناسایی نیاز بازار در حوزه B2B و B2C تصمیم به ارائه محصولات منسجم‌تر جهت پاسخگویی به نیازهای کسب‌وکارهای حقوقی گرفته است.

هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری اینوتکس ۱۹ تا ۲۲ خردادماه ۱۳۹۸ از ساعت ۱۰ تا ۱۸ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و جیبی‌مو در سالن 40 غرفه 355 و 357 این نمایشگاه حضور دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.