راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

در هشتمین رویداد اینوتکس چه برنامه‌هایی برگزار می‌شود؟

هشتمین نمایشگاه اینوتکس، امروز 19 خردادماه در سالن‌های 40  و 44 نمایشگاه بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد و تا چهارشنبه، 22 خردادماه ادامه دارد. در این رویداد کسب‌وکارهای مالی مانند ققنوس، جیبی‌مو، رفاتک، جیبیت و مرکز فین‌تک بانک انصار حضور دارند.

در اینوتکس اولین مجمع نوآوری آسیا و اقیانوسیه برگزار می‌شود. اینوتکس 2019 میزبان اولین فروم نوآوری و فناوری اسکاپ با حضور نمایندگان کشورهای عضو است. در این رویداد، در حضور سرمایه‌گذاران و توسط داوران ایرانی و بین‌المللی در قالب یک رقابت به استارت‌آپ‌ها امتیاز داده می‌شود و این قسمت از رویداد، INOTEX Pitch نام دارد.

کافه سرمایه یکی دیگر از برنامه‌های اینوتکس هشتم است. کارن کراد این امکان را برای استارت‌آپ‌ها و سرمایه‌گذاران ایجاد کرده تا بتوانند برای کسب‌وکار خود منابع مالی جذب کنند و روی ایده‌ها سرمایه‌گذاری کنند. اینوتکس تلنت، رویداد یک روزه شتاب‌دهنده شغلی است که شرکت‌ها و جوانان به ویژه فارغ‌التحصیلان و دانشجویان را در مواجهه با شرکت‌های بزرگ قرار می‌دهد.

استیج ویژه اینوتکس یکی از جاهایی است که برنامه‌های متعددی در آن برگزار می‌شود. سخنرانی‌ها و پنل‌های اصلی اینوتکس در استیج برپا خواهد شد. یکی از رویدادهای جانبی نمایشگاه اینوتکس 2019 برگزاری نشست ارائه فناوری برای شرکت‌های حاضر به صورت ویژه و اختصاصی و با هدف معرفی آخرین دستاوردهای آن شرکت و همچنین پیدا کردن مشتریان یا شرکای تجاری مناسب می باشد.

ایستگاه کار اینوتکس با همکاری استارت‌آپ دانشکار بستری را فراهم کرده است تا شرکت های حاضر در اینوتکس فرصت های شغلی و کارآموزی خود را به نمایش گذاشته و بازدیدکنندگان نیز بتوانند برای این فرصت ها رزومه خود را ارسال نمایند.

آنچه در رویداد کوآپ (Co-Opp) اینوتکس اجرا خواهد شد، برگزاری جلسات B2B بین افراد کلیدی شرکت های بالغ و استارت‌آپ ها در حوزه های مشخص و طبقه بندی شده است. سی و نهمین نشست رؤسای پارک‌های علم و فناوری کشور همزمان با نمایشگاه اینوتکس برگزار خواهد شد.

در رویداد اینوجوان، نوجوانان ایده پردازی و نحوه ارائه آن را آموزش می بینند وبه صورت تیمی ایده ی خود را پرورش داده و با همراهی مربیان با مفاهیم ضروری کسب و کار آشنا می شوند.

سلسله رویدادهای ارائه نیاز فناوری (Reverse Pitch) و INONIGHT از دیگر برنامه‌های هشتمین دوره اینوتکس به حساب می‌ایند. برای ثبت‌نام در این رویداد و اطلاع از برنامه‌های کامل، سایت رویداد اینوتکس را ببینید.

هشتمین دوره اینوتکس با فناوری‌ها و نوآوری‌ها در حوزه‌های فناوری زیستی و زیست محیطی، تجهیزات و ملزومات پزشکی و بیمارستانی، فناوری اطلاعات و ارتباطات و مخابرات، فناوری های مرتبط با نفت و گاز، انرژی های تجدید پذیرف نانو فناوری، شیمی و مواد جدید، فناوری های شهری، هوافضا و مکانیک، دستگاهها و تجهیزات پیشرفته و فناوری‌های شناختی برگزار می‌شود.

پارک فناوری پردیس، صاحب امتیاز این نمایشگاه است و مرکز فن بازار ملی ایران و مرکز شتابدهی نوآوری،  برگزارکنندگان نمایشگاه به حساب می‌آیند. همچنین معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و مرکز همکاری‌های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری از حامیان و پشتیبان‌های دائمی نمایشگاه اینوتکس محسوب می‌شوند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.