راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

نقش روابط عمومی سازمان‌ها در ایجاد انگیزش کارکنان

دکتر ولی‌الله سیف از نقش روابط عمومی سازمان‌ها در ایجاد انگیزش کارکنان سخن می‌گوید.

دکتر ولی‌الله سیف، مدیرعامل بانک کارآفرین در کنفرانس روابط‌عمومی، صنعت و تولید ملی که بیستم ماه جاری در هتل المپیک برگزار خواهد شد با موضوع «نقش روابط عمومی سازمان‌ها در ایجاد انگیزش کارکنان» سخنرانی خواهد کرد.

بر اساس گزارش دبیرخانه این کنفرانس دکتر سیف در سخنان خود به اهمیت ارتقای انگیزش در کارکنان به عنوان یکی از مباحث مهم مدیریتی و نقش روابط‌عمومی‌ها در انجام این وظیفه پرداخته و دیدگاه‌های خود را تشریح خواهد کرد.

دیدگاه‌های وی در مورد وظایف و نقش روابط‌عمومی در ایجاد و ارتقای انگیزش کارکنان از آن جهت مهم ارزیابی می‌شود که وی سابقه مدیرعاملی چند بانک بزرگ دولتی و خصوصی از جمله بانک‌های ملی، صادرات، ملت، سپه و فیوچر بحرین را نیز بر عهده داشته است. مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی، همواره آشنا نبودن مدیران ارشد سازمان‌ها را به عنوان یکی از مهم‌ترین چالش‌های عقب‌ماندگی تاریخی روابط‌عمومی‌ها بیان می‌کنند.

دبیرخانه دائمی کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت از خردادماه سالجاری فعالیت خود را آغاز کرده است. سید غلامرضا کاظمی دینان از اساتید و پیشکسوتان روابط‌عمومی، دبیرکل کنفرانس روابط‌عمومی، صنعت و تولید ملی است و بر اساس برنامه اعلام شده علاوه بر وی دکتر باقر ساروخانی، دکتر حسام‌الدین بیان، دکتر ولی‌الله سیف، دکتر هادی غنیمی‌فرد، دکتر احمد روستا، دکتر داود زارعیان، دکتر شهیندخت خوارزمی، دکتر امید علی مسعودی، دکتر محمدرضا رسولی و امیر لعلی سخنرانان اولین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت هستند.

اطلاعات بیشتر در مورد این کنفرانس در سایت www.i-pr.ir منتشر شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.