راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

ایرانسل نماینده فروش و بازاریابی جذب می‌کند

شرکت خدمات ارتباطاتی ایرانسل، در سال ۱۳۸۴ با سرمایه‌گذاری مشترک گروه ام‌تی‌ان آفریقای جنوبی (۴۹٪) و شرکت گسترش الکترونیک ایران (۵۱٪) راه‌اندازی شد. واحد کسب‌وکار سازمانی ایرانسل در راستای توسعه بازار و بهبود فرآیندهای بازاریابی و فروش خود، از شرکت‌های آماده فعالیت در این زمینه در سراسر کشور دعوت به همکاری می‌کند.

ایرانسل در سال مالی ۱۳۹۲ با درآمدی بالغ بر ۴٬۹ هزار میلیارد تومان، رتبه ۳۲ را در فهرست بزرگ‌ترین شرکت‌های ایران به خود اختصاص داد. علیرضا قلمبر دزفولی به مدت ۱۳سال مدیرعامل این شرکت بود بعد از او ششم بهمن‌ماه سال گذشته بیژن عباسی آرند به عنوان مدیرعامل جدید ایرانسل منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، شرکت‌ها و مجموعه‌هایی که به عنوان نماینده واحد کسب‌وکار سازمانی ایرانسل فعالیت خود را آغاز کنند، نیاز به سرمایه‌گذاری اولیه نخواهند داشت و می‌توانند پس از پیوستن به شبکه فروش، از مزایایی نظیر مشارکت در رویدادهای اختصاصی ایرانسل در حوزه‌های مختلف بهره‌مند شوند.

متقاضیان این همکاری می‌توانند از طریق بخش سازمانی وب‌سایت ایرانسل در صفحه «فراخوان جذب نماینده فروش و بازاریابی» درخواست همکاری خود را ارسال کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.