راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

معرفی کتاب بانکداری احساسی

ماهنامه عصر تراکنش / تقریبا چند سالی است که توجه به مفهوم تجربه مشتری یکی از مهم‌ترین فاکتور‌هایی است که سازمان‌ها برای ارتقای بهره‌وری و درآمدزایی خود در نظر می‌گیرند. این فاکتور حیاتی، برآیند تمام تعاملات صورت‌گرفته میان مشتریان و کارکنان سازمان‌ها و کیفیت و نحوه ارائه خدمات و محصولاتی است که در اختیار افراد قرار می‌گیرد.

بدیهی است که هرچه این تعاملات، خدمات و محصولات از کیفیت بالاتری برخوردار باشند، خاطره بهتری در ذهن کاربران بر جای خواهند گذاشت و از طرفی، زمینه‌ساز معرفی سیستم از سوی مشتریان به دیگران و رشد و توسعه هرچه بیشتر آن نیز خواهند شد. کتاب بانکداری احساسی مفهوم بانک‌های احساسی و اهمیت آن در چشم‌انداز آینده‌ سیستم‌های بانکداری را مورد توجه قرار داده است.

نویسنده: دوئنا بلامستروم / ناشر: Palgrave Macmillan

تعداد صفحات:  159 صفحه / قیمت: 39 دلار

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.