راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

تلگرام، در راستای توسعه شبکه بلاکچینی خود با شرکت مالی آلمانی وایرکارت همکاری می‌کند

تلگرام در راستای توسعه هر چه بیشتر شبکه بلاکچینی خود موسوم به TON، با شرکت مالی آلمانی وایرکارت (Wirecard) همکاری می‌کند. تلگرام در همکاری با وایرکارت قصد دارد هر چه سریع‌تر سرویس مالی دیجیتال خود را راه‌اندازی و به این ترتیب شبکه بلاکچین‌اش را برای ارائه عمومی آماده کند.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی انفورماتیک، «TON» مخفف Telegram Open Network و به معنای شبکه باز تلگرام است که یک پروژه مبتنی بر عرضه اولیه سکه یا ارز رمزنگاری شده بوده و بر بستر پلتفرم چندمنظوره بلاکچین بنا شده است.

به گزارش وب‌سایت کوین تلگراف، الکساندر فیلاتف (Alexander Filatov) مدیر بخش توسعه TON در سخنانی اظهار داشت: «ما از اینکه با یکی از برترین شرکت‌های فعال در زمینه‌های مالی دیجیتال همکاری می‌کنیم بسیار خرسندیم و امیدواریم این همکاری منجر به معرفی نوع جدیدی از بازار دیجیتال شود. اضافه شدن بلاکچین TON به اکوسیستم در حال رشد تلگرام، فرصت‌های جدیدی را برای نوآوری‌های تجاری و فناورانه به ارمغان می‌آورد.»

جرج ون والدنفلز (Georg von Waldenfels) معاون اجرایی وایرکارت نیز گفت: «تجارب عظیم TON Labs در فناوری‌های بسیار مقیاس‌پذیر و راه‌حل‌های نامتمرکز و نیز رشد شتابان و جهانی پیام‌رسان تلگرام، برای موفقیت برنامه مشترکمان سودمند است».

جزئیات محصولی که این دو شرکت عرضه خواهند کرد تاکنون مشخص نشده است و وایرکارت بدون اشاره به زمان‌بندی مشخصی، گفت اعلامیه‌های بعدی در مراحل زمانی مناسب منتشر خواهد شد.
گفتنی است شرکت وایرکارت یکی از معتبرترین شرکت‌های مالی دنیاست که دفتر مرکزی آن در شهر آشهایم آلمان واقع شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.