راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

آمازون سرویس پرداخت فرد به فرد خود را در هند راه‌اندازی می‌کند

آمازون در حال راه‌اندازی سرویس پرداخت فرد به فرد خود در هند است تا بدین ترتیب دارندگان تلفن‌های همراه اندرویدی در این کشور بتوانند انتقال پول بانک به بانک فوری را به مخاطبین تلفن همراهشان انجام دهند.

با استفاده از رابط پرداخت یکپارچه هند (UPI) کاربران سرویس آمازون پی می‌توانند با اسکن کدهای کیوآر UPI از طریق اپلیکیشن آمازون پی، پرداخت‌های دورن فروشگاهی خود را نیز با این سرویس انجام دهند.

درواقع آمازون در فضایی وارد شده که پیشتر هم توسط شرکت‌های بومی این کشور مانند پی‌تم و دیگر شرکت‌های بین‌المللی مانند گوگل و واتس‌اپ نیز اشغال شده است.

با این حال آمازون بر این باور است که مردم هند همچنان از نبود یک راه ساده و آسان و موثر برای انتقال پول رنج می‌برند. به گفته ویکاس بانسال مدیر سرویس آمازون پی، هدف شرکت از انجام این کار تبدیل آمازون پی به روش قابل اعتماد، رضایت‌بخش و پرطرفدار برای مشتریانشان است.

مدیر این سرویس در ادامه صحبت‌هایش گفت: «با این راه‌اندازی ما بزرگترین مجموعه‌ای از انجام پرداخت‌ها و خریدها را روی اپلیکیشن اندرویدی آمازون خواهین داشت که همین امر موجب ارائه رضایت و کنترل بیشتر به مشتریانمان می‌شود.»

منبع: Finextra

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.