راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

در هشتمین کنفرانس روابط عمومی و صنعت مطرح شد / لزوم توجه کسب‌وکارها به اپلیکیشن‌های اختصاصی

هشتمین کنفرانس روابط عمومی و صنعت با حضور جمعی از اساتید و فعالان حوزه روابط عمومی کشور، روز هفت اردیبهشت 98 در بازار بزرگ ایران (ایران مال) برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، سیدغلامرضا کاظمی دینانی، رئیس ستاد برگزاری هفته روابط عمومی، در سخنان کوتاهی، ضمن خوش‌آمد به حاضران، بر اهمیت به‌روز بودن فعالان این حوزه تاکید کرد و گفت: «با ظهور شبکه‌های اجتماعی، روابط عمومی نیز تغییر کرده و ما برای موفقیت در روابط عمومی، باید مدام به‌روز باشیم.»

در ادامه برنامه، محمدرضا غفوری، دبیر کنفرانس روابط عمومی و صنعت، ضمن اشاره به دوره‌های پیشین کنفرانس، موضوع اصلی هشتمین دوره را «روابط عمومی و راه‌حل‌های برون‌رفت از چالش‌های اقتصادی» بیان کرد.

همچنین «روابط عمومی، صنعت و اتحاد استراتژیک صنایع»، «روابط عمومی، صنعت و کسب‌وکارهای نوپا و ره‌یافت‌های مشترک»، «روابط عمومی، صنعت و لزوم اصلاح الگوی تعامل میان بنگاه‌های پولی، مالی و صنعتی»، «روابط عمومی، صنعت و ارتباطات موثر با ذی‌نفعان برون‌سازمانی»، «روابط عمومی، صنعت و ارتقای انگیزه‌های کار در محیط کسب‌وکار» و «روابط عمومی، صنعت و بهره‌گیری از دانش و تجارب بنگاه‌های ارتباطی، رسانه‌ای و تبلیغاتی» محورهای این کنفرانس هستند.

در این کنفرانس و با حضور جمعی از اساتید و پیشکسوتان روابط عمومی کشور، مدال زرین روابط عمومی سال 1398، به منصور یزدی زاده، مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان اهدا شد.

همچنین از همراهان کنفرانس روابط عمومی نیز تقدیر شد که حمیدرضا عظیمی رئیس مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، محمد احمدی آذر رئیس اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک تجارت، سید امیرحسین هاشمی مدیرعامل شرکت توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی و علیرضا قراگوزلو نماینده مدیرعامل بیمه سرمد از جمله تقدیرشدگان بودند.

 

بله هم یک پیام‌رسان است اما چون خدمات مالی ارائه می‌دهد، موفق‌تر است

در بخش دیگری از این کنفرانس، بهزاد حسین عباسی، مشاور بازاریابی دیجیتال، در ارائه‌ای با عنوان «کسب‌وکارها و اپلیکیشن‌های جدید ارتباطی و خدماتی» با اشاره به سیر تحول ابزارهای الکترونیکی اطلاع‌رسانی در طول سالیان اخیر، بر لزوم توجه به اپلیکیشن‌ها و استفاده روابط عمومی از پتانسیل آنها تاکید کرد.

او در ادامه با اشاره به تخفیف‌های ویژه و اختصاصی دیجی‌کالا در اپلیکیشن آن، به برخی از روش‌های کسب‌وکارها برای جذب کاربران به اپلیکیشن‌های اختصاصیشان اشاره کرد.

او همچنین به معرفی انواع اپلیکیشن‌ها پرداخت و ویژگی‌های مثبت و منفی آنها را برشمرد. او در ادامه گفت: «اپلیکیشن‌ها باید مزیت رقابتی داشته باشند. بله هم مانند سروش یک پیام‌رسان است اما چون خدمات مالی هم ارائه می‌دهد، کاربران بیشتری نسبت به سروش دارد و موفق‌تر است.»

حسین عباسی در ادامه به معرفی برخی از اپلیکیشن‌های موفق در حوزه‌های مختلف پرداخت که طبق نظر او، اپلیکیشن موبایلت، یکی از اپلیکیشن‌های موفق مالی از نظر رابط گرافیکی و تجربه کاربری است.

جمشید اثنی عشری، مدیر روابط عمومی بازار بزرگ ایران یکی دیگر از سخنرانان این کنفرانس بود. او در ارائه‌ای با عنوان «تعامل ساختاری روابط عمومی و سازمان با رویکرد یکپارچه» به بیان تعریف‌های رایج از روابط عمومی و وظایف آن و اهمیتش در موفقیت سازمان پرداخت.

ارائه دکتر حمید شکری خانقاه با عنوان «ارتباطات موثر با ذینفعان برون‌سازمانی»، ارائه دکتر علی مصریان با عنوان «بررسی نقش قاره ششم در صنعت»، ارائه دکتر احمد یحیایی ایله‌ای، با عنوان «الگوی کاربردی مدیریت ارتباطات مثبت برون‌سازمانی» و ارائه آرمان صفایی با عنوان «روابط عمومی استارت‌آپ‌ها و استارت‌آپ‌های روابط عمومی» از دیگر بخش‌های هشتمین کنفرانس روابط عمومی و صنعت بودند.

همچنین با توجه به بحران سیل اخیر در کشور، یک پنل تخصصی با موضوع روابط عمومی و مدیریت بحران، برگزار شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.