راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

کشیده شدن پای «تومن» به 5 شهر ایران

تومن در رویداد فین‌استارز در نمایشگاه بین‌المللی تهران حضور پیدا کرده است. هم مخاطبین عام و هم مخاطبین تخصصی تومن می‌توانند برای آگاهی از آخرین فعالیت‌های این استارت‌آپ و همکاری‌های استراتژیک به غرفه تومن در سالن 41 مراجعه کنند. به گفته کارشناس توسعه کسب‌وکار تومن، انگیزه اصلی آنها برای حضور در این نمایشگاه دیدار با مخاطبین و پاسخ به هرگونه سؤال در مورد مارکتینگ، تسویه‌های آنی و سایر ویژگی‌های تومن است.

کسری کاوه با بیان اینکه 8 ماه از آغاز فعالیت رسمی تومن می‌گذرد و حدود 300 هزار کاربر عضو تومن شده‌اند، می‌گوید: «هم‌اکنون در 3 شهر ایران با مجوز رسمی از تاکسیرانی و معاونت حمل‌ونقل شهرداری فعالیت می‌کنیم. در تهران، شیراز و کرمان در حال فعالیت هستیم و بزودی در 2 شهر دیگر نیز فعالیت خود را به طور رسمی آغاز خواهیم کرد. در این 5 شهر به صورت رسمی فعالیت داریم و با تاکسیرانی و راننده‌ها در حال تعامل هستیم.»

به گفته کاوه، 40 هزار راننده از برچسب‌های QR تومن استفاده می‌کنند. او ادامه می‌دهد: «75 درصد این رانندگان در شهر تهران هستند. یک‌سوم تاکسی‌های خطی تهران به QR تومن مجهز شده‌اند. در راستای معنی دار شدن کیف پول الکترونیک، با فروشگاه‌ها  نیز همکاری‌هایی را آغاز کرده‌ایم. رفته رفته علاوه بر تاکسی، کاربران می‌توانند تومن را در فروشگاه‌های مختلف هم ببینند.»

تومن پرداخت از طریق کیف پول و با استفاده از QR را به زودی در طیف متنوعی از فروشگاه‌ها آغاز می‌کند. کاوه با اعلام این موضوع، توضیح می‌دهد: «به زودی خدمات دیگری نیز از طریق تومن به کاربران و رانندگان ارائه خواهد شد.»

کارشناس توسعه کسب‌وکار تومن خبر داد: «رابط کاربری مناسب و کارآیی بالا در پرداخت کرایه تاکسی از ویژگی‌های بارز اپلیکیشن کاربران تومن است و رانندگان نیز از امکان تسویه منظم روزانه برخوردار هستند اما با این حال در ماه‌های آتی تغییر و تحولات عدیده‌ای در اپلیکیشن تومن رخ خواهد داد که امیدواریم در بهبود تجربه کاربران و رانندگان و افزایش رضایتمندی آنها مؤثر باشد.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.