راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

آسان پرداخت، مجری انحصاری پرداخت الکترونیک در سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد

آسان پرداخت برای ششمین سال متوالی در سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران مجری انحصاری بزرگترین رویداد پرداخت کشور در حوزه خرید کتاب است.

آسان ­پرداخت­ در سال‌­های گذشته روش­های نوین پرداخت مانند NFC، تله‌­پرداز با امکان پرداخت از طریق گوشی‌­های هوشمند، پرداخت از طریق کارت ملی هوشمند در کارت‌خوان‌های آپ را به تمامی متقاضیان خرید کتاب ارائه کرده بود، امسال نیز با ارائه راهکارهای نوین، زیرساخت‌های مناسب پرداخت را برای کاربران و مشتریان بانک شهر فراهم کرده تا دوستداران کتاب و غرفه‌­داران نمایشگاه با سرعتی بالا خرید خود را انجام دهند.

آسان پرداخت در سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برای اولین بار رسید پرداخت الکترونیک برروی دستگاه کارت‌خوان را با هدف صرفه جویی در خروج ارز ناشی از واردات رول کاغذ دستگاه کارت‌خوان و تجربه کاربری بهتر برای کاربران خود ارائه کرده است.

لذا کاربران پس از انجام خرید خود و رویت رسید پرداخت الکترونیک برروی نمایشگر دستگاه کارت‌خوان و اطمینان از نتیجه تراکنش می‌توانند از چاپ رسید خودداری کنند. همچنین برای ناشران و مراجعه کنندگان این امکان فراهم شده تا در صورت نیاز رسید کاغذی تراکنش انجام شده را چاپ کنند. آپ همچنین با نصب نزدیک به سه هزار دستگاه کارت‌خوان ثابت و سیار در نمایشگاه کتاب 98 خرید کتاب را برای مراجعه کنندگان و فروشندگان آسان و سریع کرده است.

آسان پرداخت با تکیه بر تجربه چندین ساله خود در پشتیبانی خدمات پرداخت نمایشگاه‌های کتاب سراسر کشور، تمام تلاش خود را برای ارائه به ‌روزترین تکنولوژی‌های پرداخت جهت تسهیل روند خرید در سی و دومین نمایشگاه کتاب تهران به کار گرفته است. سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب از 4 الی 14 اردیبهشت 98 در مصلای ­امام ­خمینی(ره) تهران برگزار خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.