راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

ارائه تسهیلات به دفاتر مشاور شغلی مجوزدار در ایران جابکس / فرصتی برای درک نیازهای بازار کار

دومین نمایشگاه بین‌المللی کار ایران (ایران جابکس) 2 تا 5 اردیبهشت‌ماه 1398 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، برگزار می‌شود و شرکت‌ها و سازمان‌های داخلی و خارجی، فرصت‌های شغلی خود را معرفی خواهند کرد.

این نمایشگاه در راستای اهمیت موضوع اشتغال و کارآفرینی در کشور و تلاش در جهت تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی برپا می‌شود و به نوعی جمع‌بندی فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه اشتغال در سال گذشته است.

مرکز کار ایران با مشارکت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی رویدادی را برگزار می‌کند که در آن کارفرمایان ضمن معرفی فرصت‌های شغلی سازمان خود، می‌توانند گام‌های اساسی در تثبیت برند کارفرمایی نیز برداشته و خود را در معرض انتخاب نیروهای نخبه قرار دهند.

همچنین کارجویان نیز می‌توانند نیازهای بازار کار را از نزدیک درک کرده و مهارت‌ها و توانمندی‌های خود را با توجه به این نیازها توسعه و بهبود دهند. این امر فارغ از وضعیت اشتغال یا بیکاری کارجویان یا کارکنان می‌تواند برای آنها محک جدی از دید کارفرمایان باشد.

نمایشگاه‌هایی که پیش‌ازاین با موضوع کار برگزار شده‌اند به طور عمده دانشگاهی بودند و از طرفی شرکت‌کننده خارجی هم نداشتند، به همین دلیل ایران جابکس را می‌توان نخستین نمایشگاه بین‌المللی کار ایران دانست که قرار است دومین دوره آن از 2 تا 5 اردیبهشت‌ماه 1398 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شود.

ازجمله بخش‌های ویژه دومین نمایشگاه بین‌المللی کار ایران می‌توان به پیش‌بینی فضایی برای استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان اشاره کرد. همچنین برای دفاتر مشاور شغلی و کاریابی‌هایی که مجوز دارند نیز تسهیلاتی درنظرگرفته شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.