راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

برگزاری پنج رویداد در یک پلتفرم واحد در سیملس خاورمیانه / سیملس از فردا شروع می‌شود

دهم و یازدهم آوریل (21 و 22 فروردین) رویداد سیملس 2019 (Seamless 2019) در مرکز نمایشگاهی بین‌المللی دبی برگزار می‌شود. سیملس با یک سابقه 19 ساله، کارش را با نام رویداد کارت و پرداخت خاورمیانه شروع کرد و با نام سیملس همچنان به کارش در منطقه ادامه می‌دهد. رویدادی که تمرکزش بر کل اکوسیستم پرداخت، بانکداری و فین‌تک است و در آن از ایده‌های بزرگ، برهم‌زنندگان بازار، روندها و فناوری‌های برتر صنعت که آینده این صنایع را تشکیل می‌دهند، صحبت می‌شود.

سیملس امسال به پنج بخش مختلف پرداخت، فین‌تک، شناسایی هویت، تجارت الکترونیکی و خرده‌فروشی می‌پردازد و همین کلیدواژه‌ها موجب جذب بیش از 10 هزار نفر شرکت‌کننده، برپایی بیش از 350 غرفه نمایشگاهی، بیش از 40 نوع دسته‌بندی محصولات مختلف و حضور بیش از400 سخنران در رویداد شده است.

سیملس پرداخت

در این بخش اکوسیستم بانکداری، دولت و موسسات پرداختی را گرد هم می‌آورد تا در مورد تکنولوژی‌ها و استراتژی‌های پرداخت جایگزین بحث و گفت‌وگو کنند و به موضوعاتی مانند چالش‌ها و فرصت‌های موجود در صنعت از جمله پرداخت‌های دیجیتال، فرایندهای شناخت مشتری و پولشویی و امنیت و غیره اشاره می‌شود.

برای آشنایی بیشتر با این بخش از رویداد می‌توانید کاتالوگ سیملس پرداخت را دانلود کنید.

 

سیملس تجارت الکترونیکی

سیملس در این بخش کارآفرینان و نوآوران از سراسر زنجیره ارزش حوزه تجارت الکترونیکی را گرد هم آورده و موضوعاتی مانند مدل‌های کسب‌وکاری، استراتژی، بازاریابی دیجیتال، وفاداری، پرداخت، ارسال و غیره را شامل می‌شود. این بخش می‌تواند هم برای کسانی در حوزه تجارت الکترونیکی تازه‌کارند و هم کسانی که در این حوزه از قبل فعالیت می‌کردند و به دنبال ارتقای خودشان هستند مفید خواهد بود.

برای آشنایی بیشتر با این بخش از رویداد می‌توانید کاتالوگ سیلمس تجارت الکترونیکی را دانلود کنید.

 

سیملس خرده‌فروشی

خریداران متصل سروشکل خرده‌فروشی را تغییر داده‌اند و سیملس خرده‌فروشی به خرده‌فروشان برای وفق دادن خودشان با این تغییرات موجود کمک بسیار می‌کند.

برای آشنایی با این بخش از رویداد می‌توانید کاتالوگ سیملس خرده‌فروشی را دانلود کنید.

 

سیملس شناسایی هویت

دولت‌ها و موسسات به طور آگاهانه نیاز به یادگیری در مورد سرمایه‌گذاری روی آخرین فناوری‌ها و نوآوری‌هایی دارند که از امنیت شهروندان، شرکت‌ها و ایالات محافظت می‌کند. سیملس شناسایی هویت به آخرین روندها و استراتژی‌هایی می‌پردازد که آینده این صنعت را شکل می‌دهد.

برای آشنایی با این بخش از رویداد می‌توانید کاتالوگ سیملس شناسایی هویت را دانلود کنید.

سیملس فین‌تک

فین‌تک صنعت سرویس‌های مالی و بانکداری را به سرعت بی‌سابقه‌ای تغییر داده است و مصرف‌کنندگان و کسب‌وکارها تمایل بسیاری به تطبیق و پذیرش راه‌های جدید تعاملات دارند. سیملس فین‌تک علاوه بر گردهم آوردن متخصصان و پیشروها و بحث در مورد سرویس‌ها و محصولات نوآور، به چالش‌ها و فرصت‌های این صنعت در حوزه‌های مربوط به شمول مالی، بانکداری دیجیتال و استفاده از فناوری‌هایی مانند بلاکچین، مشاوران رباتی، ولث‌تک، رگ‌تک، اینشورتک و هوش مصنوعی نیز می‌پردازد.

برای آشنایی با این بخش از رویداد می‌توانید کاتالوگ سیملس فین‌تک را دانلود کنید.

 

سیملس آواردز

سیملس آواردز هم به شناسایی پیشروهای پرداخت، تجارت الکترونیک و خرده‌فروشی می‌پردازد و به کسانی که توانسته‌اند توانایی بی‌نظیر خودشان برای موفقیت را نشان دهد جایزه رویداد را اهدا می‌کند.

 

فین‌تک پیچ‌آف

این برنامه در روز اول رویداد برگزار می‌شود و بین 5 تا 10 استارت‌آپ فین‌تکی، سه دقیقه فرصت دارند تا راهکار خودشان را به داوران حاضر در برنامه که شامل صندوق‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر می‌شود ارائه دهند و توجه آنها را جلب و برای دریافت جایزه رقابت کنند.

 

استارت‌آپ پیچ‌آف

در این بخش از برنامه در روز دوم رویداد برگزار می‌شود، 6 استارت‌آپ از بخش‌های مختلف در یک فرصت سه دقیقه‌ای می‌توانند محصولات و راهکارهای خودشان را به داوران برنامه ارائه دهند و برای دریافت جایزه با یکدیگر رقابت کنند.

سخنرانی‌های سیملس

کلیدواژه‌های اصلی سخنرانی‌ها، پنل‌ها و کنفرانس‌های دهم و یازدهم آوریل در سیملس شامل پرداخت‌ها، فین‌تک، نوآوری‌های بانکی، شناسایی هویت یکپارچه، تجارت الکترونیکی، خرده‌فروشی، ارسال، وفاداری، تجربه، تجزیه‌وتحلیل و دیجیتال می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.