راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

دومین نمایشگاه بین‌المللی ایران جابکس دوم تا پنجم اردیبهشت برگزار می‌شود / دبیر این نمایشگاه از مزایای حضور استارت‌آپ‌ها در ایران جابکس می‌گوید

دومین نمایشگاه بین‌المللی ایران جابکس دوم تا پنجم اردیبهشت در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. از اصلی‌ترین مشخصه‌های این نمایشگاه که توسط مرکز کار ایران برگزار می‌شود، ارائه فرصت‌‎های استخدامی، تثبیت و ارتقای برند کارفرمایی، مدیریت فضای رقابت در بخش منابع انسانی، ملاقات با برندهای بزرگ داخلی و بین‌المللی و برگزاری جلسات B2B در حوزه‌های مختلف است.

 

بازدید از شرکت‌های اروپایی برای غرفه داران برتر در ایران جابکس

براساس اعلام دبیرخانه دومین نمایشگاه بین‌المللی کار ایران جابکس، مدیران ارشد غرفه‌ها و شرکت‌های حاضر در دومین نمایشگاه ایران جابکس می‌توانند به صورت رایگان در تور 10 روزه بازدید از شرکت‌های بزرگ آلمانی نظیر BMW، Bavaria، T-Mobile، Siemens و غیره شرکت کنند و کلیه مراحل انتخاب توسط بازدیدکنندگان انجام می‌پذیرد. مرکز کار ایران کلیه هماهنگی‌های لازم برای دریافت ویزا، اقامت، برگزاری کارگاه‌های تخصصی در آلمان، بازدید از صنایع و غیره را برای مدیران شرکت‌کننده در این تور تخصصی به‌صورت رایگان و با حمایت حامیان نمایشگاه ایران جابکس به انجام می‌رساند.

 

ارائه بسته خدمات ویژه استارت‌آپ‌ها

سعید سمیعی، رئیس مرکز کار ایران و دبیر دومین نمایشگاه بین‌المللی کار ایران جابکس با برشمردن مزایای حضور کسب‌وکارهای نوپا (استارت‌آپ‌ها) در نمایشگاه بین المللی کار ایران، از ارائه بسته خدمات ویژه به استارت‌آپ‌ها خبر داد و گفت: «ارائه کانترهای ویژه به استارت‌آپ‌ها، حمایت رسانه‌ای، بازدید مقامات، ایجاد فضای مناسب برای شبکه و تیم‌سازی استارت‌آپ‌ها، ارائه فرصت برای معرفی استارت‌آپ در قالب کارگاه‌ها و حضور مدیران استارت‌آپ‌ها به عنوان سخنران در پنل‌های تخصصی از مهم‌ترین خدمات ویژه به استارت‌آپ‌های حاضر در ایران جابکس است.»

به گفته سمیعی با حضور در دومین نمایشگاه بین المللی کار ایران جابکس، فرصت ارائه فرصت‌های شغلی، ارتقای برند کارفرمایی، ملاقات با کارجویان و کارفرمایان برتر، شرکت رایگان در کارگاه‌های آموزشی تخصصی، بازدید از شرکت‌های برتر اروپایی، کانادایی و آسیایی و غیره فراهم می‌شود. ایران جابکس قرار است همه‌ساله با حضور برترین برندها و سازمان‌های داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار ‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت ایران جابکس مراجعه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.