راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

درباره دوئنا بلامستروم، مؤلف کتاب بانکداری احساسی بیشتر بدانید

ماهنامه عصر تراکنش / دوئنا بلامستروم نویسنده کتاب «بانکداری احساسی: اصلاح فرهنگ، بهره‌جویی از فین‌تک و تبدیل بانک‌های خرده‌فروشی به برند» است. البته او را با عناوین مختلف دیگری هم می‌شناسند؛ از جمله کارآفرین، منتور استارت‌آپ‌ها، جزء صداهای برتر لینکداین، تاثیرگذار صنعت، از مشارکت‌کنندگان در فوربس، وبلاگ‌نویسی با سبک تفکر غیرمتعارف و غیرقابل شناخت، سخنران اصلی بین‌المللی در بسیاری از رویدادها، مخترع مفاهیمی چون بانکداری احساسی و لحظات پول و در نهایت هم‌بنیان‌گذار و مدیرعامل شرکت پیپل نات تک.

با توجه به سابقه‌ای که او در حوزه روان‌شناسی و کسب‌وکار دارد، شور و هیجان بسیاری در مورد الزام بانک‌ها به تفکر درباره مفهوم بانکداری احساسی یا فکرکردن درباره احساسات مشتری از خودش نشان می‌دهد. در همین راستا او با بسیاری از شرکت‌ها در خصوص برنامه‌های تغییر فرهنگ مشغول به کار است تا آنها را به سازمان‌هایی با طراحی‌های مبتنی بر انسان تبدیل کند و تجربه‌های بسیاری در دل این سازمان‌ها قرار دهد.

همان‌طور که گفتیم دوئنا یکی از چهره‌های شناخته‌شده شبکه‌های اجتماعی و تاثیرگذار صنعت به حساب می‌آید و با 25 هزار دنبال‌کننده در توئیتر و 135 هزار نفر در لینکداین، سخنرانی‌های جذاب و قابل توجهی درباره موضوعاتی مانند فین‌تک، دیجیتال، تجربه مشتری و نوآوری ارائه می‌دهد.

بلامستروم که به گفته خودش در زمان نگارش کتاب بانکداری احساسی آنقدرها هم نسبت به اهمیت بانکداری احساسی و نقش فین‌تک‌ها در تجربه مشتریان واقف نبوده؛ در ادامه تعریف می‌کند که زمانی خونش در مورد رفتارهای نادرست سیستم‌های بانکی به جوش آمده که پس از ورود به صنعت فین‌تک، مجبور شده با برخی از بانک‌های بزرگ همکاری و تعامل داشته باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.