راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

حسین زاده: پیشتازی در ارائه خدمات نوین با همکاری شرکت خدمات انفورماتیک محقق می‌شود

مدیرعامل بانک ملی ایران در بازدید از شرکت خدمات انفورماتیک، هدف از این بازدید را معماری نوین همکاری‌های آینده بین دو طرف عنوان کرد و اظهار داشت: «این همکاری‌ها به نفع مردم و مشتریان بوده و سبب افزایش کیفیت خدمات و محصولات بانک ملی ایران خواهد شد.»

به گزارش روابط عمومی خدمات انفورماتیک، محمدرضا حسین زاده که روز گذشته همراه با سایر اعضای هیات مدیره بانک ملی ایران در شرکت خدمات انفورماتیک حضور یافته بود؛ با بیان اینکه دورنمای خوبی از همکاری دو طرف ملاحظه می‌شود، افزود: «با گسترش روند رو به رشد تعاملات فی‌مابین، حرکت بانک ملی در رسیدن به جایگاه اول نوآوری بیش از پیش‌سرعت می‌گیرد و این بانک همان‌گونه که در میزان تراکنش‌ها در جایگاه اول قرار دارد؛ در ارائه خدمات مبتنی بر جدیدترین فناوری‌های روز هم پیشتاز خواهد بود.»

در این نشست همچنین مدیرعامل بانک ملی دلیل حضور در شرکت خدمات انفورماتیک را قدردانی از زحمات و اقدامات مدیریت ارشد و کارکنان این شرکت عنوان کرد و ضمن تاکید بر جایگاه حاکمیتی بانک ملی خاطر نشان ساخت: «بانک ملی همیشه در جایگاه اول بوده و باید در ارائه خدمات و محصولات نوین به مشتریان نیز پیشتاز باشد که این مهم با همکاری شرکت خدمات انفورماتیک محقق می‌شود.»

مدیرعامل بانک ملی برخورداری از رویکرد نوآورانه در تمامی تعاملات و پروژه‌های مشترک بین شرکت خدمات انفورماتیک و بانک ملی را مورد تاکید قرار داد و خواستار آن شد که پروژه موفق تحویلداری تحت وب که به گفته او، در نوع خود انقلابی فناورانه را در بانک ملی منجر شده و سکوی پرشی برای پیشبرد اهداف بانک به شمار می‌رود؛ در سه ماهه اول سال آینده بطور کامل به اجرا درآید.

در ادامه این دیدار، سید ابوطالب نجفی مدیرعامل شرکت خدمات انفورماتیک، این شرکت را با توجه به سطح همکاری‌های دو طرف، بخشی از خانواده بانک ملی ذکر کرد و ضمن تأیید سخنان مدیرعامل بانک ملی در خصوص سطح بالای تعاملات در سال‌های اخیر، گفت: «بانک ملی در جایگاه رهبری صنعت بانکداری کشور قرار دارد؛ علاوه بر این قطعا نقش محوری بانک ملی در تحولات آینده به ویژه در بهره‌گیری از داده‌های موجود به عنوان ابزار کلیدی برای تصمیم‌گیری‌های دقیق و هدفمند، بیش از پیش نمایان خواهد شد.»

در این بازدید، همچنین فرهاد فائز معاون بازاریابی و فروش شرکت خدمات انفورماتیک با ارائه گزارشی از همکاری‌های این شرکت با بانک ملی بیان داشت: «بانک ملی هم‌اکنون با داشتن بیش از 3200 شعبه، 9 هزار خودپرداز و 57.5 میلیون کارت بانکی فعال، بزرگ‌ترین بانک کشور محسوب می‌شود. وی اضافه کرد: در یازده‌ماهه اول امسال بانک ملی بیش از 6.3 میلیارد تراکنش شتاب داشته که رشد 32 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان می‌دهد.»

معاون بازاریابی و فروش شرکت همچنین پروژه‌های تحویلداری تحت وب، آغاز پیاده‌سازی استاندارد EMV در حوزه کارت، رمز یکبار مصرف نرم‌افزاری، توسعه سامانه‌های مقابله با پول‌شویی، افزایش سرویس‌های مدیریت کانال، ارتقای سامانه پرداخت قبوض و عملیاتی نمودن سامانه نهاب را به عنوان مهم‌ترین پروژه‌های جاری در همکاری بین شرکت خدمات انفورماتیک و بانک ملی عنوان کرد.

مدیرعامل بانک ملی ایران به همراه اعضای هیات مدیره این بانک، از بخش‌های مختلف سایت شرکت خدمات انفورماتیک و نیز مرکز پایش بازدید کردند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.