راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

خودپردازهای بانک مسکن به 1700 دستگاه افزایش می‌یابد

بانک مسکن با راه اندازی 530 دستگاه خودپرداز جدید تا پایان سال جاری، خودپردازهای این بانک را به 1700 دستگاه افزایش می‌دهد.

نیکوفر صفری – رئیس اداره کل خدمات نوین این بانک – با بیان این مطلب تعداد خودپردازهای نصب شده بانک مسکن را 1188 دستگاه عنوان و تصریح کرد: تمامی خودپردازهای بانک مسکن از قابلیت انتقال وجه، پرداخت تمامی قبوض از طریق بارکد و یا صفحه کلید و تغییر رمز اول و دوم کارت برخوردار است.

صفری دریافت صورتحساب کلی، صورتحساب جزئی در خصوص مسکن کارت‌ها، کمک‌های مردمی، واریز وجه به حساب‌های خاص و ارائه خدمات ارزی به مشتریان بانک‌های کشورهای بحرین و قطر را از دیگر قابلیت‌های دستگاه‌های خودپرداز بانک مسکن عنوان کرد.

صفری در ادامه سخنان خود به تشریح اهداف بانک در توسعه خدمات بانکداری الکترونیک پرداخت و گفت:‌ انتقال وجه سه وجهی به گونه‌ای که انتقال وجه بین دو بانک عامل دیگر به صورت هم‌زمان امکان پذیر گردد، از امکاناتی است که در توسعه‌ی خودپردازهای بانک مسکن مورد توجه قرار گرفته است.

رئیس اداره کل خدمات نوین افزود: انتقال وجه به صورت ساتنا و پایا از طریق خودپردازهای بانک مسکن و ارائه امکان برداشت از خودپرداز، بدون داشتن کارت نیز از دیگر قابلیت‌هایی است که در توسعه‌ی امکانات خودپردازها در آینده‌ای نزدیک ایجاد خواهد شد.

منبع: بانک مسکن

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.