راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

گردهمایی سالانه وب‌مستران در دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود

دومین گردهمایی سالانه وب‌مستران، ۱۷ اسفند از ساعت ۱۶ الی ۲۰ در دانشگاه شهید بهشتی با حضور بیش از ۶۰۰ نفر از وب‌مستران و علاقه‌مندان به حوزه کسب‌وکارهای اینترنتی برگزار می‌شود.

شبکه‌سازی و استفاده از تجربیات دیگران یکی از نیازهای مدیران جوان کسب‌وکارهای اینترنتی است. سال گذشته مجموعه همیارآکادمی اولین گردهمایی سالانه وب‌مستران را با هدف شبکه‌سازی وب‌مستران هوشمند، علاقه‌مندان و مدیران کسب‌وکارهای اینترنتی برگزار کرد.

 

در دومین گردهمایی سالانه وب‌مستران چه می‌گذرد؟

در بخش سخنرانی، جهانگیر آقازاده مؤسس رایتل، علی حاجی محمدی بنیان‌گذار همیار وردپرس و امیر عصاری، مدیر ژاکِت، با محوریت آینده وردپرس و کسب‌وکارهای اینترنتی صحبت خواهند کرد.

در کارگاه این گردهمایی، سولماز انوار، مدیر همیار توسعه ایجاد مارکت‌پلیس، وردپرس و ووکامرس را آموزش خواهد داد. یکی از بخش‌های همایش امسال وب‌مستران، پنل پرسش و پاسخ با تیم فنی و برنامه‌نویسی ژاکِت و همیار است که برای اولین بار اتفاق می‌افتد.

دراختتامیه این جشنواره ضمن داوری و اهدا جایزه به سایت‌های برتر «شهر همیار»  یک هدیه ویژه برای تمامی شرکت‌کنندگان همراه در نظر گرفته شده‌است.

برای شرکت در این گردهمایی می‌توانید از طریق این لینک ثبت نام کنید. هزینه حضور در این رویداد 290 هزار تومان است و مخاطبان راه پرداخت می‌توانند با کد تخفیف wconf19_way2pay و با پرداخت 90 هزار تومان در این رویداد شرکت کنند. همچنین می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس ۰۲۱۷۴۵۵۳۰۰۰ در تماس بگیرید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.