راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بانک پاسارگاد تندیس زرین جایزه ملی مدیریت مالی ایران را برای پنجمین سال پیاپی دریافت کرد

طبق ارزیابی به عمل آمده توسط کمیته داوری، در نهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران و دوازدهمین کنفرانس حسابداران و مدیران مالی که در تاریخ 6 اسفند 1397 در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار شد، بانک پاسارگاد موفق به کسب بالاترین سطح جایزه یعنی تندیس زرین شد.

به گزارش روابط عمومی بانک پاسارگاد، بر اساس این خبر در این مراسم که با عنوان یادواره استاد فرهیخته، غلامرضا اسلامی بیدگلی از پیشکسوتان مدیریت مالی کشور برپا شد، بانک پاسارگاد با توجه به عملکرد مطلوب و شایسته خود در حوزه‌های مدیریت مالی، شفافیت مالی، اقتصادی و …، تندیس زرین این جایزه را کسب کرد. برگزاری جایزه مدیریت مالی ایران از سال 1389 بسترساز بهبود و ارتقاء سطح مدیریت مالی و اقتصادی در شرکت‌ها و سازمان‌های شرکت‌کننده شده است.

این جایزه با اهداف حمایت مدیریت مالی حرفه‌ای در مسیر دستیابی به جایگاه واقعی در شرکت‌ها و سازمان‌ها، تشویق و ترغیب شرکت‌ها برای انجام خود ارزیابی و شناخت نقاط قوت و ضعف و زمینه‌های بهبود، ایجاد فضای رقابتی مناسب و حرفه‌ای شرکت‌ها و سازمان‌های ایرانی، تعریف راهبردی از مدیریت ‌مالی و اقتصادی سازمان در جهت دستیابی به اهداف استراتژیک و معرفی و قدردانی از شرکت‌ها و سازمان‌های برتر در حوزه‌های مالی و اقتصادی و همچنین فراهم کردن امکان تبادل تجربیات موفق مدیران مالی برگزار می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.