راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

از «راهکار همزمان سوخت‌گیری و پرداخت روی پمپ» شرکت توسن‌تکنو رونمایی شد

دومین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی جایگاه‌های سوخت و صنایع وابسته طی روزهای دوم الی پنجم اسفندماه ۱۳۹۷ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد. در این نمایشگاه از  «راهکار همزمان سوخت‌گیری و پرداخت روی پمپ» شرکت توسن‌تکنو رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی توسن‌تکنو، در این رویداد چهار روزه که به عنوان یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین رویدادهای صنعت سوخت کشور برگزار می‌شود، دو کارگاه تخصصی توسط شرکت توسن‌تکنو برگزار شد.

کارگاه تخصصی «معرفی سامانه نرم‌افزاری مدیریت جایگاه سوخت» توسط علی پیامی در روز دوم همایش و کارگاه تخصصی «معرفی راهکار هم‌زمان سوخت‌گیری و پرداخت روی پمپ» توسط غزاله سادات طباطبائی در روز سوم همایش برگزار شد.

حضور افراد شاخص از شرکت‌های مطرح صنعت سوخت و نیز صنعت پرداخت الکترونیک کشور در استند توسن‌تکنو از نکات قابل توجه این نمایشگاه بود. در این استند از «راهکار همزمان سوخت‌گیری و پرداخت روی پمپ» شرکت توسن‌تکنو رونمایی شد.

این راهکار طی یک همکاری مشترک بین توسن‌تکنو و شرکت ناب پرداز اکباتان ارائه شده است و در آن امکان پرداخت الکترونیک بهای سوخت با استفاده از کارت‌های عضو شتاب روی پمپ به صورت مستقیم میسر شده است.

همچنین کلیه تاییدیه‌های لازم فنی و امنیتی در حوزه پرداخت الکترونیک و همین‌طور گواهینامه‌های مد نظر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران به لحاظ رعایت استانداردهای لازم در حوزه سوخت برای این راهکار اخذ شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.