راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

از اپلیکیشن دیجی‌پی، محصول حوزه پرداخت موبایلی گروه دیجی‌کالا رونمایی شد

نسخه اول اپلیکیشن دیجی‌پی در حوزه ارائه خدمات مالی به کاربران، از اول اسفند ۱۳۹۷ به‌طور رسمی آغاز به کار کرده است.

به گزارش روابط عمومی دیجی‌کالا، اپلیکیشن دیجی‌پی با کاربری آسان در نسخه اول خود، امکان استفاده از سرویس‌هایی مانند خرید شارژ، خرید بسته اینترنت از اپراتورهای تلفن همراه (همراه اول، ایرانسل و رایتل)، پرداخت قبض‌های خدماتی و موبایلی و کارت به کارت را به کاربر ارائه می‌دهد.

همچنین کیف پول اپلیکیشن دیجی‌پی امکان انتقال وجه میان کاربران را فراهم می‌کند و بازگشت وجه از خریدهای بازگردانده شده، در این اپلیکیشن به شکل خودکار و در کمترین زمان ممکن صورت می‌گیرد.

 

درگاه پرداخت هوشمند (Smart IPG)

انتخاب و خرید هوشمندانه از یک فروشگاه آنلاین، مستلزم وجود گزینه مناسب پرداخت با کاربری آسان برای مشتریان است. در راستای این هدف، دیجی‌پی با ارائه محصول درگاه پرداخت هوشمند، تبدیل به یکی از سرویس‌دهنده‌های پرداختی روی پلتفرم دیجی‌کالا شده است.

این محصول دیجی‌پی به دلیل انتخاب هوشمند بهترین گزینه پرداخت در کسری از ثانیه برای کاربران، میزان بروز خطا را هنگام پرداخت به میزان قابل‌توجهی کاهش می‌دهد. همچنین این محصول به دلیل ویژگی بازپرداخت خودکار وجه در هنگام بازگرداندن کالای خریداری‌شده، زمان دریافت وجه بازگشتی را برای اغلب خریدها به چند ساعت کاهش داده و تجربه خوشایند و مطمئن‌تری از خرید به ارمغان می‌آورد.

این درگاه هوشمند، در آینده نزدیک علاوه بر دیجی‌کالا، در قسمت پرداخت سایت‌های دیگر هم قرار خواهد گرفت. به این ترتیب کاربر جزییات همه تراکنش‌ها و خریدهای خود در سایت‌های مختلف را در صفحه شخصی خود در اپلیکیشن مشاهده می‌کند.

به‌زودی کاربران پلتفرم دیجی‌کالا و سایر مجموعه‌هایی که از خدمات پرداخت این درگاه هوشمند استفاده می‌کنند، قادر خواهند بود بدون نیاز به ورود اطلاعات کارت بانکی، پرداخت‌های خود را راحت‌تر و امن‌تر انجام دهند.

دیجی‌پی هم‌اکنون در کافه بازار، گوگل پلی و سیب‌اپ در دسترس است و در آینده در سایر مارکت‌ها قابل دانلود و استفاده خواهد بود. دیجی‌پی در تلاش است با تمرکز بر کیفیت خدمات پرداخت هوشمند، تجربه بهتری از خرید برای کاربران فراهم کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.