راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

پارکومترهای ‏پایتخت به شبکه بلیت ‏الکترونیک متصل می شوند

به گزارش راه پرداخت و به نقل از همشهری آنلاین پارکومترهای موجود در شهر تهران در هفت هزار نقطه با کارتهای بلیت الکترونیک کار می کنند. مدیرعامل ‏شرکت کنترل ترافیک شهر ‏تهران با بیان اینکه در محدوده ‏مرکزی شهر هفت هزار دستگاه ‏پارکومتر وجود دارد که با کارت ‏بلیت کار می‌کنند، گفت: در ‏تلاشیم که 15هزار محل پارک ‏را به این سیستم مجهز کنیم.

حجت‌الله بهروز با بیان این ‏مطلب اظهار کرد: در ‏پارکومترهای محدوده مرکزی شهر ‏دیگر امکان پرداخت نقدی وجود ‏ندارد و شهروندی که بخواهد از ‏فضای پارک حاشیه‌ای استفاده ‏کند باید از کارت بلیت ‏الکترونیکی استفاده کند. وی با ‏اشاره به اینکه کارت بلیت‌ها ‏باید در تمامی کیوسک‌های ‏مطبوعاتی به فروش برسند، گفت:
‏در حال حاضر در 1160نقطه ‏این کارت بلیت‌ها به فروش ‏می‌رسند. ‏بهروز در ادامه گفت: کارت ‏بلیت‌ها می‌توانند شهروندان را به ‏استفاده از حمل‌ونقل عمومی ‏ترغیب کنند. وی با تأکید ‏براینکه مجموعا تجهیز50هزار ‏محل پارک حاشیه‌ای به این ‏سیستم در دستور کار قرار دارد، ‏گفت: خیابان‌های مرکز شهر پس ‏از اجرای این طرح آرامش پیدا ‏کرده‌اند و جای پارک راحت‌تر از ‏گذشته پیدا می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.