راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

درباره مونا ورنان مدیر فناوری آزمایشگاه‌های تامسون رویترز بیشتر بدانید

ماهنامه عصر تراکنش / مونا مسقطی ورنان، مدیر ارشد فناوری آزمایشگاه تامسون رویترز است و رهبری بخش‌های مختلفی از جمله شبکه جهانی آزمایشگاه‌های نوآوری تامسون رویترز، بخش تحقیق و توسعه، مرکز محاسبات شناختی، مهندسی بلاکچین، طراحی منابع برای تحول تجربه دیجیتال مشتری و مدیریت صندوق سرمایه‌گذاری استارت‌آپ‌ها را برعهده دارد.

پیش از این، ورنان معاونت آزمایشگاه تامسون رویترز را برعهده داشت و در همان زمان‌ها بود که او توانست شبکه آزمایشگاه نوآوری جهانی را تاسیس و برای توسعه بیشتر آن با مشتریان و استارت‌آپ‌ها و پارتنرهای آکادمیک ارتباط برقرار كند.

مونا ورنان علاوه بر فعالیت‌هایش در تامسون رویترز، از آگوست 2018، عضو شورای آینده جهانی در حوزه جامعه و اقتصاد دیجیتال انجمن اقتصاد جهانی هم هست. مجمع جهانی اقتصاد یکی از سازمان‌های بزرگ اقتصادی سوئیس است. این سازمان سالانه بیشتر از 80 میلیون دلار درآمد دارد و برای بیش از 200 نفر فرصت شعلی ایجاد کرده است. او همچنین تجربه مشاوره در موسسه فناوری ماساچوست و عضو هیات‌مدیره سندباکس فین‌تک را در کارنامه‌اش دارد.

سندباکس فین‌تک یک موسسه غیرانتفاعی در بوستون است که در ساخت محصولات و اپلیکیشن‌های سازنده به استارت‌آپ‌های سراسر دنیا کمک می‌کند. او در حوزه‌های استراتژی داده، مدیریت فناوری، دینامیک سیستم‌ها، مدیریت نوآوری، استراتژی فناوری، مدل‌های کسب‌وکار پلتفرمی و تحقیق و توسعه تخصص دارد.

مونا ورنان در دانشگاه‌هایی همچون Lycee Carnot، هاروارد و ام‌آی‌تی تحصیل کرده و زمینه‌های اصلی مطالعه و تحقیقات او نیز، مدیریت و آنالیز داده و سیستم‌هاست. او جزء زنان ایرانی حاضر در انجمن «زنان ایرانی فعال در دنیای فناوری» است که به‌صورت ماهانه در شهرهای مختلف آمریکا برگزار می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.