راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

معرفی 10 بانک برتر ایالات متحده براساس ویژگی‌های بانکداری موبایلی

داده‌های جدید نشان می‌دهد که ویژگی‌ها و قابلیت‌های موبایلی مهمترین عاملی است که براساس آن مشتریان بانک‌ها را سبک سنگین می‌کنند. دومین مطالعه سالانه بانکداری موبایلی رقابتی بیزنس اینسایدر نشان می‌دهد که 64 درصد کاربران بانکی گفتند که قبل از افتتاح حساب در یک بانک ابتدا قابلیت‌های بانکداری موبایلی آن بانک را بررسی می‌کنند.

همچنین 61 درصد افراد عنوان کردند در صورتی که بانک آنها تجربه بانکداری موبایلی ضعیفی به آنها ارائه دهد بدون شک بانکشان را تغییر خواهند داد.

چالش موجود برای استراتژیست‌های کانال و در فرایند مشتریان موبایل محور این است که بدانند چه زمان باید بودجه و سرمایه‌های سیاسی را به توسعه ویژگی‌های در حال ظهور اختصاص دهند و این موضوع باوجود ویژگی‌های پرزرق و برقی مانند دستیار صوتی، بانکداری ساعت هوشمند و کیف پول‌های موبایلی ارائه‌شده توسط بانک‌ها پیچیده‌تر هم شده‌اند و از نظر متخصصان، رسانه‌ها و مدیران اجرایی بانکداری به یک باید و الزام تبدیل شده است.

این گزارش منتشرشده بیزنس اینسایدر برترین اپلیکیشن بانکداری موبایلی را از منظر مشتریان رده‌بندی کرده است. در این نظرسنجی 20 بانک و اتحادیه اعتباری در ایالات متحده را در شش دسته‌بندی مختلف مورد بررسی قرار گرفته است و نتایج نشان می‌دهد که سیتی بانک توانسته در همه موارد در جایگاه اول قرار بگیرد. بعد از سیتی بانک، ولزفارگو در جایگاه دوم قرار گرفت و یواس‌ای‌ای، ان‌اف‌سی‌یو و بانک آمریکا به ترتیب در جایگاه‌های سوم تا پنجم قرار گرفتند.

ازجمله ویژگی‌هایی که بسیار مورد توجه و علاقه افراد قرار دارد بحث امنیت است. باتوجه به اینکه سال گذشته اخبار بسیار مبنی بر رخنه‌ها و نفوذهای شدید امنیتی در شرکت‌هایی مانند فیس‌بوک و گوگل منتشر شد، مصرف‌کنندگان با شدت و حدت بیشتری به این موضوع اهمیت می‌دهند.

قابلیت مدیریت پول دیجیتال هم ازجمله ویژگی‌های موردعلاقه مصرف‌کنندگان است و به نظر می‌رسد که چیس و ولزفارگو از طریق برنامه‌های مختص مشتریان میلنیال خود، فین و گرین‌هاوس، قصد انجام اقداماتی را داشته باشند.

منبع: Business Insider

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.