راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

اینوکافه، از سلسله رویدادهای جشنواره کسب‌وکار دانشگاه خواجه نصیر برگزار شد

اینوکافه، با حضور جمعی از فعالان اکوسیستم کارآفرینی، در قالب جشنواره اینوکاپ به همت مرکز رشد دانشگاه خواجه نصیر برگزار شد.

حاضران در این رویداد، امکان ارائه ایده‌های خود به جمعی از مدیران کارآفرین کسب‌وکارهای مختلف و همچنین نمایندگان صندوق‌های سرمایه‌گذاری و همچنین استفاده از نظرات و تجربیات آنان را داشتند.

حامد ابراهیمی، مدیر مرکز رشد دانشگاه خواجه نصیر، با اشاره به اینکه این سومین سال برگزاری این جشنواره است، گفت: «هدف از برگزاری این رویدادها، توانمندسازی دانشجویان دانشگاه و استفاده از پتانسیل آنها در فضای استارت‌آپی کشور است. می‌خواهیم در این جشنواره، ضمن کمک به نوآوری، برای کسب‌وکارها نیز مفید باشیم.»

سروش اکبرزاده، دبیر اجرایی این جشنواره نیز گفت: «این دوره از جشنواره اینوکاپ، 28 آذرماه با برگزاری دو پنل افتتاح شد. در ادامه این جشنواره، 3 دی‌ماه رویداد اینوتاک با سخنرانی پنج نفر از فعالان در حوزه کارآفرینی و بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها برگزار شد. همچنین رویداد اینونما در قالب نمایشگاه دستاوردها در حاشیه اینوتاک برگزار شد.»

او در ادامه به مسابقه جذب ایده اینوتاک اشاره کرد و گفت: «در مرحله اول، 152 طرح به این جشنواره ارسال شد که پس از مرحله اول داوری، 37 طرح به دور بعدی راه یافتند. مرحله نهایی این رویداد در ماه‌های آتی برگزار خواهد شد.»

مصطفی ثابتی، مدیر مرکز فناوری‌های نوین مالی بانک انصار، یکی از مهمانان این رویداد بود. مصطفی ثابتی با اشاره به همکاری‌های پیشین این بانک با دانشجویان دانشگاه‌های مختلف گفت: «پیش از این، معمولا دانشجویان دانشگاه‌هایی نظیر شریف و امیرکبیر به حوزه فین‌تک وارد می‌شدند. به دانشگاه خواجه نصیر آمده‌ایم تا از استعدادها و ظرفیت‌های موجود در این دانشگاه هم در فین‌تک بهره‌مند شویم.»

او افزود: «مرکز فناوری‌های نوین مالی بانک انصار به دنبال این است که گروه‌های دارای ایده و توانمندی را شناسایی کند و از آنها حمایت کند.»

او افزود: «هم‌اکنون تیم‌های مختلفی در فضای کار اشتراکی ما مشغول فعالیت هستند. همچنین استارت‌آپ پولیتو، یکی گروه‌های مستعدی است که در هکاتون سال 95 شناسایی کردیم و در حال حاضر بر روی آن سرمایه‌گذاری کرده‌ایم.»

حسین تبار، مدیرعامل بیدبرگ و امیر جعفری، دبیر گپ‌وگفت بیدبرگ از دیگر حاضران در این رویداد بودند. حسین تبار با اشاره به دلیل حضور بیدبرگ در این رویداد گفت: «استفاده از ظرفیت دانشجوها باید در اولویت باشد. قصد داریم ضمن استفاده از نیروهای مستعد حاضر در فضای دانشگاهی و همکاری با آنان، تجربیاتمان را نیز با آنها به اشتراک بگذاریم و اینگونه هر دو طرف، از پتانسیل‌های دیگری بهره‌مند شوند.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.