پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
مرکز تماس بومی پاسخگویی مشتریان بانک رفاه با مشارکت تذروافزار افتتاح شد
بانک رفاه کارگران، اقدام به جایگزینی سامانه مرکز تماس (Contact center) بومی و ایرانی شرکت مهندسی تذروافزار به جای مرکز تماس غیر ایرانی پیشین خود کردهاست.
به گزارش روابط عمومی شرکت مهندسی تذروافزار، با راهاندازی مرکز تماس تذرو افزار تمامی محدودیتهای قبلی حذف شده و مرکز فراد به امکانات مورد نیاز خود دستیافته است. برخی از این امکانات به شرح ذیل میباشد:
استفاده از راهکار IP Base تحت پروتکل (SIP)، امکان راهاندازی سامانه مرکز تماس روی Virtual Machine، استفاده از سختافزارهای عمومی موجود در بازار (Voice Gateway, SIP Phone)، نمایش پیمایش در IVR، اعلام کد اپراتور، مدت انتظار در صف، اعلام شماره نوبت در صف انتظار، امکان تغییر اولویت پاسخگویی به افراد VIP در صف انتظار، امکان ثبت استراحتهای مختلف توسط کارشناسان، امکان لاگین کردن کارشناس به بیش از یک گروه کاری، امکان فیلتر کردن و گوش کردن به مکالمات بر اساس نتیجه نظرسنجی، انتقال تماس به همراه پرونده به لایههای دیگر پاسخگویی، امکان خروج از صف انتظار توسط مشتری و ذخیره کردن پیامهای صوتی و یا گذاشتن درخواست Callback.