راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مدیر عامل شرکت سپندار: پارکینگ‌های حاشیه‌ منطقه دو از ۱۵ فروردین ۹۸ هوشمند می‌شوند

مجری طرح هوشمند سازی پارکینگ‌های حاشیه‌ای منطقه دو اعلام کرد از ۱۵ فروردین سال ۹۸ با نهایی شدن فاز فنی این طرح، پارکینگ‌های حاشیه خیابان، به صورت هوشمند برای مردم قابل استفاده خواهند بود.

به گزارش پیوست، سهیل مظلوم، مدیر عامل شرکت سپندار، با بیان اینکه در حال حاضر فاز عملیاتی این طرح آغاز شده گفت: «در حال نصب تجهیزات مکانیزه هوشمند و اتمام کارهای فنی پروژه هستیم. اما تا نیمه فروردین سال آینده پروژه نهایی شده و مردم می‌توانند از این پارکینگ‌های حاشیه هوشمند در منطقه دو استفاده کنند.»

اواسط آذر ماه سال جاری بود که مجری طرح هوشمند سازی پارکینگ‌های حاشیه‌ای منطقه دو در گفت‌وگو با پیوست از عملیاتی شدن نصب تجهیزات مکانیزه هوشمند برای پارکینگ‌های حاشیه‌ای خیابان‌ها ظرف دو سه ماه آینده خبر داده بود.

او با اعلام اینکه بعد از پیاده‌سازی و فعال شدن این پروژه، سامانه نرم‌افزاری، جایگزین پارکبان خواهد شد درباره نحوه کارکرد این سامانه نیز گفته بود: «در این سامانه خودروها به صورت مکانیزه کنترل می‌شوند. پرداخت هزینه پارکینگ نیز در سامانه تهران من شهرداری صورت خواهد گرفت.»

مجری طرح هوشمند سازی پارکینگ‌های حاشیه‌ای با اشاره به اینکه این پروژه در فاز اول در منطقه دو تهران عملیاتی شده است، ابراز امیدواری کرد پارکینگ‌های حاشیه‌ای سایر مناطق تهران نیز به این سامانه تجهیز شوند.

طرح هوشمند سازی پارکینگ‌های حاشیه، به دنبال مزایده شهرداری تهران در مهرماه سال جاری بر عهده کنسرسیومی متشکل از شرکت‌های آتی شهر ایرانیان، توسن و فناپ زیرساخت گذاشته‌شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.