راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

کتاب مبانی بلاکچین با حمایت شرکت پرداخت الکترونیک سپهر منتشر شد

کتاب مبانی بلاکچین با حمایت پرداخت الکترونیک سپهر توسط راه پرداخت ترجمه و منتشر شد. رونمایی از این کتاب در هشتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت صورت گرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت پرداخت الکترونیک سپهر، کتاب «مبانی بلاکچین» پلی بین توضیحات و تعاریف فنی و کسب‌وکاری بلاکچین است. دنیل درشر، نویسنده کتاب مبانی بلاکچین تلاش کرده به ساده‌ترین شکل ممکن فناوری پیچیده بلاکچین را توضیح دهد.

نویسنده در ۲۵ گام مختصر و مفید، مبانی تکنولوژی بلاکچین را به شیوه‌ای غیرفنی و ساده توضیح می‌دهد و لذا با وجود ماهیت فنی بلاکچین، خواندن این کتاب بدون برخورداری از دانش و مهارت بالا در علوم کامپیوتر، ریاضی، برنامه‌نویسی و کرپیتوگرافی بسیار آسان است.

با توجه به رویکرد آموزشی، این کتاب یک مسیر جامع و آسان برای خودآموزی تمام اجزای بلاکچین و اصول و مفاهیم تکنیکال اساسی آن، پیش روی خواننده می‌گذارد.

مخاطب هدف کتاب مبانی بلاکچین همه افرادی هستند که می‌خواهند بدانند فناوری بلاکچین چیست؟ چگونه کار می‌کند و چطور این پتانسیل را دارد که سیستم مالی کنونی دنیا را دگرگون کند؟ این کتاب گام‌به‌گام خواننده را با فناوری بلاکچین آشنا می‌کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.