راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

جیرینگ با ۲۰ پله ارتقا، هفتادوچهارمین شرکت برتر ایران در IMI-100 شد

شرکت پرداخت اول کیش (جیرینگ) در رتبه‌بندی 500 شرکت برتر ایران، برای دومین سال پیاپی از لحاظ «میزان فروش» در سطح اول شرکت‌های برتر قرار گرفت. جیرینگ امسال ۲۰ پله ارتقا را نسبت به سال گذشته تجربه کرده و رتبه ۷۴ را در این رتبه‌بندی به خود اختصاص داده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت پرداخت اول کیش (جیرینگ)، سازمان مدیریت صنعتی (IMI-100) از سال ۱۳۷۷ هر سال 500 شرکت برتر ایران را با معیار «میزان فروش»، در پنج سطح اعلام می‌کند که بر اساس آن، شرکت پرداخت اول کیش (جیرینگ) امسال برای دومین سال پیاپی در سطح اول شرکت‌های برتر ایران قرار گرفته است.

جیرینگ که سال گذشته به‌عنوان نودوچهارمین شرکت برتر از سوی سازمان مدیریت صنعتی شناخته شده بود، امسال در این رتبه‌بندی با ۲۰ پله ارتقا، موفق به کسب رتبه ۷۴ در میان ۵۰۰ شرکت برتر در سراسر کشور شده است.

این در حالی است که رتبه اول از لحاظ بهره‌وری کل عوامل (TFP) در میان گروه رایانه و فعالیت‌های وابسته نیز به جیرینگ تعلق گرفته است. سازمان مدیریت صنعتی، پس از گزینش فهرست ۵۰۰تایی و رتبه‌بندی آن‌ها در پنج سطح، شرکت‌های برتر را بر اساس زمینه فعالیت به ۳۲ گروه صنعتی تقسیم کرده تا بررسی‌های دقیق‌تری را در رتبه‌بندی‌ّها لحاظ کند.

به این ترتیب در رتبه‌بندی مختص به شرکت‌های گروه رایانه و فعالیت‌های وابسته، جیرینگ موفق به کسب رتبه اول بهره‌وری کل عوامل شده و به همین منظور در مراسمی با حضور عوامل شرکت‌های برتر ایران از شرکت جیرینگ تقدیر به عمل آمد.

در رتبه‌بندی سازمان مدیریت صنعتی، شرکت‌ها پس از گزینش بر مبنای میزان فروش، بر اساس ۳۳ شاخص دیگر نیز مقایسه و رتبه‌بندی می‌شوند. این رتبه‌بندی معتبر، بر اساس استانداردهای جهانی انجام گرفته و از جمله معتبرترین رتبه‌بندی‌های داخلی محسوب می‌شود. رتبه‌بندی ۵۰۰ شرکت برتر ایران، اکنون ۲۱ سال سابقه را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

برای مشاهده لیست شرکت‌های بانکداری و پرداخت در بیست‌ویکمین فهرست ۵۰۰ شرکت برتر، اینجا را کلیک کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.