راه پرداخت
راه پرداخت؛ رسانه فناوری‌های مالی ایران

اقدامات بانک انصار در خصوص بهینه سازی کنترل و نظارت داخلی

مدیر عامل بانک انصار، با اشاره به تاریخچه و دستاوردهای این بانک گفت: بیش از نه میلیون حساب فعال و هفت ونیم میلیون مشتری از افتخارات این بانک است و این نشان می‌دهد که این بانک تقریبا ۱۰ درصد جمعیت کل کشور را تحت پوشش قرار داده است.

به گزارش اداره کل تبلیغات و اطلاع‌رسانی بانک انصار، آیت‌الله ابراهیمی اظهار کرد: مطالبات معوق در بانک انصار حدود ۴ درصد است که به جهت رتبه‌بندی در صدر بانک‌های دولتی و خصوصی قرار دارد و در این زمینه به عنوان بهترین بانک کشور به شمار می‌رود. ابراهیمی در ادامه سخنان خود با اشاره به ساختار نظام کنترل داخلی بانک انصار گفت: ساختار نظام کنترل داخلی بانک انصار برمبنای رهنمودهای کمیته نظارت بانکی بال، بخشنامه بانک مرکزی، الزامات سازمان بورس (اصول حاکمیت شرعی) طراحی شده است. وی در بخش دیگری از سخنانش به اجزای نظام کنترل داخلی بانک انصار اشاره کرد و با تاکید بر این نکته که در فرآیند طراحی این نظام، استقرار و ارزیابی کنترل داخلی بانک مدنظر دست‌اندرکاران قرارگرفته است، خاطرنشان کرد: محیط کنترلی با فراهم آوردن نظم و انضباط و ساختار مناسب، بنیانی برای دیگر اجزای کنترل داخلی را فراهم می‌کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.