راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

همکاری فابا و آسیا برای گسترش فرهنگ بانکداری الکترونیک

روزنامه آسیا و مرکز فابا (مرکز فرهنگ‌سازی و آموزش بانکداری الکترونیک) موافقت‌نامه همکاری امضا کردند. این موافقت‌نامه با هم‌اندیشی کار‌شناسان و مدیران روزنامه آسیا و مرکز فابا و به‌منظور گسترش فعالیت‌های اطلاع‌رسانی، فرهنگ‌سازی و آموزش در حوزه بانکداری الکترونیک منعقد شد.

براساس این موافقت‌نامه از تابستان امسال روزنامه آسیا تعداد صفحات بیشتری را به موضوع‌های مرتبط به بانکداری الکترونیک اختصاص می‌دهد و مرکز فابا نیز تجربه‌های اندوخته از چند سال فعالیت در زمینه فرهنگ‌سازی و آموزش در این زمینه را برای به ثمر رساندن این کار مشترک به خدمت می‌گیرد.

گفتنی است در چهارچوب این موافقت‌نامه مرکز فابا مسئولیت برنامه‌ریزی و تأمین محتوای این صفحات را با همکاری روزنامه آسیا برعهده گرفته است تا این دو نهاد با همکاری هم بتوانند در راه شناساندن توانایی‌ها و قابلیت‌های بانکداری الکترونیک و ارتقای فرهنگ استفاده از خدمات نوین بانکی گام بردارند.

بنابه این گزارش، موافقت‌نامه همکاری روزنامه آسیا و مرکز فابا در جلسه‌ای مشترک در دفتر روزنامه و با حضور تنی چند از کار‌شناسان مرکز فابا و مسئولان و اعضای تحریریه روزنامه آسیا به امضای ایرج جمشیدی، سردبیر روزنامه آسیا و محمدمراد بیات، مدیرعامل مرکز فابا رسید. جمشیدی و بیات در این جلسه مشترک اظهار امیدواری کردند که مرکز فابا و روزنامه آسیا بتوانند با همکاری هم و با اطلاع‌رسانی درست، مناسب و به موقع و تهیه و انتشار مطالب مفید و کار‌شناسانه، در ترویج فرهنگ بانکداری الکترونیک و گسترش حوزه پوشش خدمات نوین بانکی در میان اقشار گوناگون در کشور مؤثر باشند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.