راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی آخرین محصولات و خدمات خود را در همایش بانکداری الکترونیک معرفی می‌کند

دستگاه پرداخت بر روی نازل سوخت، دستگاه خوددریافت (CRS)، نسل جدید کیوسک‌های بانکی، کیوسک بیمارستانی و نرم‌افزارهای کاربردی صنعت پرداخت شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی در هشتمین همایش بانکداری الکترونیک در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته‌اند.

به گزارش روابط عمومی و تبلیغات شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی، این شرکت با هدف معرفی پنج محصول اصلی خود به نام‌های دستگاه پرداخت بر روی نازل سوخت(Pay at the pumb)، دستگاه خوددریافت (CRS)، نسل جدید کیوسک‌های بانکی، کیوسک بیمارستانی و نرم‌افزارهای کاربردی صنعت پرداخت در هشتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت در غرفه گروه فن‌آوران هوشمند بهسازان فردا و در کنار سایر شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ شرکت کرد.

نخستین حضور نسل جدید کیوسک‌های بانکی و همچنین سایر محصولات و خدمات شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی در این همایش، موردتوجه و استقبال از جانب غرفه داران و شرکت‌های فعال در حوزه IT و کسب‌وکار قرار گرفت.

همچنین در روز اول همایش، مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، معاونین و مدیران ارشد بانک ملت، شرکت‌های سوخت، شرکت به پرداخت ملت و شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی از محصولات و خدمات این شرکت بازدید کردند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.