راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

گروه توسن با چندین معرفی محصول و سخنرانی در هشتمین همایش بانکداری الکترونیک حاضر می‌شود

شرکت‌های گروه توسن، به‌عنوان حامی هشتمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت، در قالب میزگردها، سخنرانی‌ها و معرفی‌های محصول، میزبان حاضران در این همایش خواهند بود.

شرکت‌های گروه توسن شامل شرکت شرکت سرمایه‌گذاری فناوری تکوست، توسعه سامانه‌های نرم‌افزاری نگین (توسن)، توسن‌تکنو، تجارت الکترونیک توسن، داده‌کاوان هوشمند توسن، اعتماد هوشمند آینده و سامانه‌های کاربردی کلان همگام (سکه)، تازه‌ترین محصولات و خدمات خود را در این همایش معرفی خواهند کرد.

برنامه‌های توسن در روز اول همایش

در روز اول این همایش و از ساعت 14:30، میزگردی با عنوان «چرا انقلاب؟ چرا بلاکچین؟» با حضور فرید امیر غیاث‌وند، مشاور شرکت داده‌کاوان هوشمند توسن در سالن سعدی برگزار خواهد شد.

از ساعت 14:30 تا 16 ارائه سید علیرضا صادقی از شرکت سرمایه‌گذاری فناوری تکوست با عنوان «ارزش‌گذاری ارزهای رمزنگاری و بلاکچین»، در سالن 4 برگزار خواهد شد.

میزگرد «با رمزینه‌ها چه کنیم؟» از ساعت 16:30 تا 18، با مدیریت دکتر ولی‌الله فاطمی در سالن اصلی برگزار خواهد شد.

همچنین برت کینگ، نظریه‌پرداز استرالیایی به دعوت توسن در این همایش دو روزه حاضر خواهد بود. برت کینگ، در روز اول همایش، کارگاهی با عنوان بانک 4 خواهد داشت. این کارگاه از ساعت 14:30 تا 16 در سالن 2 برگزار می‌شود.  سخنرانی برت کینگ با عنوان «بلاکچین چگونه صنعت بانکداری را متحول خواهد کرد» در روز دوم همایش، از ساعت 9 تا 9:30، در سالن اصلی، برگزار خواهد شد.

همچنین در روز اول همایش، از ساعت 12 تا 12:30 در سالن ارائه محصولات G52، سه محصول توسن شامل اینترنت‌بانک فرایندمحور نت‌وی، فلات نوآوری ابری بوم پلاتومحور و کارت هوشمند معرفی خواهند شد.

برنامه‌های توسن در روز دوم همایش

در روز دوم همایش و در سالن اصلی، از ساعت 9:30 تا 10، سخنرانی دکتر ولی‌الله فاطمی با عنوان «تاثیر فناوری بلاکچین در سبک زندگی از منظر خدمات پولی و بانکی» برگزار خواهد شد.

دکتر امید ترابی، معاون توسعه بازار و ارتباط با مشتریان شرکت توسن، از ساعت 11 تا 12:30 در میزگردی با عنوان «پرونده‌ای برای بانکداری باز» در سالن سعدی حاضر خواهد شد.

میزگرد «شناسایی تراکنش‌های مشکوک (نگاه داده محور)» از ساعت 11 تا 12:30 در سالن رودکی و با حضور دکتر روزبه ترابی، مدیرعامل شرکت داده‌کاوان هوشمند توسن برگزار خواهد شد.

سید حمید خیام‌زاده و فردوس باقری از شرکت توسعه تجارت الکترونیک نگین توسن از ساعت 11 تا 12:30، ارائه‌ای با عنوان «ساختار مالی ویژه مدیریت زنجیره تامین و زنجیره ارزش» در سالن 3 برگزار خواهند داشت.

مهدی ایمانی مهر از شرکت توسن، از ساعت 14 تا 15:30، در سالن کمال‌الملک ارائه‌ای با عنوان «مدیریت کمپین‌های بازاریابی و طرح‌های وفاداری بر بستر سامانه‌های بانکداری» خواهد داشت.

همچنین در روز دوم همایش، در سالن 1 و در بخش ارائه محصولات، از ساعت 11:20 تا 11:40، سامانه کشوری کسب‌وکار به کسب‌وکار (سککوک) از شرکت توسعه تجارت الکترونیک نگین توسن، معرفی خواهد شد و از ساعت 11:40 تا 12، در همین سالن، نرم‌افزار خودپرداز و مدیریت آن (ارمغان و سپنتا) از شرکت توسعه سامانه‌های نرم‌افزاری نگین (توسن) معرفی خواهد شد.

در سالن 1 و در بخش ارائه محصولات، از ساعت 14:20 تا 14:40، سامانه بیمه‌یار شرکت توسن معرفی خواهد شد و از ساعت 14:40 تا 15:30، شرکت داده‌کاوان هوشمند توسن در همین سالن، سامانه مبارزه با پولشویی 2 و سامانه مدیریت و پایش سرمایه را معرفی خواهد کرد.

همچنین غرفه گروه توسن، در دو روز برگزاری همایش، در سازه بیرونی همایش میزبان حاضران در هشتمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت خواهد بود. گروه توسن برنامه‌های ویژه‌ای را درون غرفه خود برای میزبانی از حاضران در این همایش خواهد داشت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.