راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بازدید مدیران ارشد بانک کشاورزی از سایت تولید شرکت توسن‌تکنو

چهارشنبه ۳ بهمن‌ماه ۱۳۹۷، جمعی از مدیران ارشد بانک کشاورزی از سایت تولید شرکت توسن‌تکنو در شهرک صنعتی کاسپین قزوین بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی توسن‌تکنو، این بازدید با حضور محمدرضا غفوری مدیر امور مشتریان و بانکداری عمومی، اکبر علیزاده رییس اداره تدارکات، سیدمحمدجمال حسینی‌فر رییس اداره کل خدمات نوین بانکداری الکترونیک، مریم کمال‌امیری معاون اداره خدمات نوین، سیدمحسن حسینی سیاه‌بومی رییس اداره خودپرداز بانک کشاورزی و محمد مظاهری مدیرعامل، امیرحسین باقری معاون فروش و امور مشتریان و جمعی دیگر از مدیران ارشد شرکت توسن‌تکنو برگزار شد.

پس از خوش‌آمدگویی محمد مظاهری مدیرعامل شرکت توسن‌تکنو به مهمانان، امیرحسین باقری معاون فروش و امور مشتریان این شرکت، فعالیت‌ها و راهکارهای بانکی و پرداخت تولیدشده توسط توسن‌تکنو را معرفی کرده و تجارب عملیاتی این شرکت را در پیاده‌سازی راهکارها برای بانک‌های بزرگ و مطرح کشور مرور کرد.

در بخش دیگری از این برنامه، امید شاهرخی مدیر تولید سخت‌افزار شرکت توسن‌تکنو نیز به بیان توضیحاتی در خصوص راه‌اندازی این خط تولید، فرآیندهای انجام‌شده جهت کنترل کیفیت پایانه‌های پرداخت و همین‌طور ماشین‌های دریافت و پرداخت وجه نقد پرداخت.

بازدید از خط تولید پایانه‌های پرداخت توسن‌تکنو، بخش دیگری از این برنامه بود. همچنین ضمن این بازدید خط تولید ماشین‌های دریافت و پرداخت بانکی مورد بازدید قرار گرفت.

در ادامه این بازدید، جمشید آزاده قائم‌مقام معاون فروش و امور مشتریان توسن‌تکنو راهکار جدید این شرکت در خصوص پرداخت هزینه سوخت روی تلمبه را از طریق اجرای یک فرآیند کامل سوخت‌گیری روی یک پمپ، معرفی کرد. در این راهکار پرداخت هزینه سوخت‌گیری به صورت مستقیم و تنها با یک کارت قابل انجام خواهد بود.

بازدید مدیران ارشد بانک کشاورزی از سالن‌های انبار تجهیزات و قطعات و همین‌طور انبار محصولات تولیدی این سایت بخش نهایی این برنامه بود.

ضمن این بازدید، محمدرضا غفوری مدیر امور مشتریان و بانکداری عمومی بانک کشاورزی با اشاره به بازدید سایت‌های تولید در خارج از کشور، تولید محصولات موردنیاز این صنعت در ایران را از آرزوهای خود برشمرد. وی اشتغال جوانان در این سایت تولید را مثبت، جذاب و لذت‌بخش ارزیابی کرد. غفوری پشتیبانی از تولید را برای تداوم این اقدام ارزنده مهم دانست و به امکان توسعه بیشتر این حرکت تولیدی و ورود به بازارهای منطقه‌ای اشاره کرد.

همچنین سیدمحمدجمال حسینی‌فر رییس اداره کل خدمات نوین بانکداری الکترونیک بانک کشاورزی با اشاره به بازدیدهای متعدد خود از کارخانه‌های تولیدی خارج از کشور، نظم و آراستگی ساختاری سایت تولید توسن‌تکنو را موردتمجید قرار داد. او ارتباط بین بانک و شرکت‌های ارائه‌دهنده راهکارهای فناوری اطلاعات بانکی را یک اکوسیستم زنده دانست که می‌بایست به صورت مداوم مورد پایش قرار بگیرد.

اکبر علیزاده رییس اداره تدارکات بانک کشاورزی نیز با اشاره به موضوع مهم تدارکات و پشتیبانی ماشین‌های بانکی، آمادگی فنی و لجستیکی توسن‌تکنو را باعث ایجاد قوت قلب و آرامش برای این بانک برشمرد. او تهیه اجزاء و قطعات موردنیاز ماشین‌های بانکی توسط توسن‌تکنو را نتیجه تدبیر صحیح مدیریتی در این شرکت دانست و با ذکر این نکته که از سایت تولید شرکت‌های دیگر ایران نیز بازدید کرده است، آراستگی و فرآیندداشتن این سایت را مطلوب دانست و دانش فنی پرسنل تولید را ناشی از تسلط آن‌ها بر وظایف محوله دانست.

مریم کمال‌امیری معاون اداره خدمات نوین بانک کشاورزی نیز از بازدید سایت تولید توسن‌تکنو ابراز خوشحالی کرد و کلاس استاندارد کاری این سایت را باعث ایجاد حس خوب دانست.

سیدمحسن حسینی سیاه‌بومی رییس اداره خودپرداز بانک کشاورزی نیز در پایان این بازدید، حس خوب این مجموعه را مورد تأکید قرار داد.

فیلمی کوتاه از حاشیه بازدید مدیران ارشد بانک کشاورزی از سایت تولید توسن‌تکنو تهیه شده که در ذیل قابل‌مشاهده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.