راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

نامزدهای یازدهمین دوره جشنواره وب و موبایل ایران مشخص شدند

نشست شورای داوری یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران در تاریخ‌های ۴ و ۵ بهمن‌ماه ۱۳۹۷ برگزار شد و پس از بررسی‌های تخصصی صورت گرفته توسط داوران شورا، نامزدهای برتر هر گروه در بخش وب‌سایت و اپلیکیشن انتخاب شدند.

به گزارش بورس نیوز، در نشست صبح پنجشنبه که با حضور ۲۶ نفر عضو شورای داوری جشنواره وب و موبایل ایران برگزار شد، تعداد ۵۷ گروه وب‌سایت‌های شرکت‌کرده در این دوره جشنواره بررسی شدند. شورای داوری با بررسی ۱۲ وب‌سایت برتر هر گروه، پنج وب‌سایت را به عنوان نامزد ورود به مرحله آخر داوری انتخاب کردند.

یکی از تفاوت‌های داوری جشنواره یازدهم با سال گذشته در مرحله دوم داوری، در اختیار داشتن پنل آنلاین داوری است که از طریق آن داوران می‌توانند به سایت‌های موردنظر خود در میان ۱۲ وب‌سایت با بیشترین امتیاز هر گروه رای بدهند و پنج کاندیدا را برای ورود به مرحله سوم معرفی کنند.

همچنین فرایندهای داوری جشنواره وب و موبایل ایران سه مرحله داشت. در مرحله اول سایت‌ها پس از تایید کمیته ثبت آثار وارد داوری شدند. ۱۲ وب‌سایت برتر هر گروه به عنوان نامزد وارد مرحله دوم شدند. شورای داوری با بررسی تخصصی معیارهای داوری پنج وب‌سایت برتر هر گروه را برای ورود به مرحله سوم انتخاب کردند.
هر داور می‌توانست بر اساس چهار پارامتر (طراحی دیداری، محتوا و تعامل و ….) به سایت‌ها امتیاز اضافه بدهد.

در این مرحله طبق آمار نهایی تعداد ۲۲۶۴۵۹ رای توسط ۱۳۹۷ داور برای وب‌سایت‌ها ثبت شد. داوری مرحله اول اپلیکیشن‌ها نیز امسال برای اولین بار و به صورت آزمایشی همانند داوری وب‌سایت‌ها انجام شد و در این مرحله ۲۶۹۵۸ رای توسط ۳۷۳ داور برای اپلیکیشن‌ها در مرحله اول ثبت شد.

در مرحله سوم تمام افرادی که وب‌سایت تایید شده در جشنواره داشته باشند به عنوان داور دسترسی به این مرحله خواهند داشت. داوران ۵ وب‌سایت را در کنار هم مشاهده کرده و از میان این پنج وب‌سایت یکی را انتخاب می‌کنند. وب‌سایت‌هایی که در هر گروه بیشترین رای را داشته باشند به عنوان برنده معرفی می‌شوند.

میلاد احرامپوش بنیان‌گذار جشنواره‌ وب و موبایل ایران در مورد داوری‌های جشنواره یازدهم گفت: «برای داوری جشنواره یازدهم در خدمت 27 داور بودیم. پنلی را در اختیار آنها قراردادیم که با آن پنل 12 سایت را می‌دیدند و این 12 سایت، سایت‌هایی بودند که داوری سری اول روی آنها انجام و منتخب شده بودند.»

شایان شلیله از بنیانگذاران این جشنواره نیز در ادامه گفت: «از فواید این طرح این است که سال گذشته در شورای داوری رای‌گیری‌ها اتوماتیک نبود اما امسال آنها را روی پلتفرم آوردیم و تایم مرحله اول داوری اینجا خیلی سریع‌تر جلو می‌رود که خوب است و نامزدی که اسم آن از بین دیگر نامزدها درمی‌آید در مدت زمان بیشتری بررسی می‌شود.»

در نهایت، نامزدهای نهایی هر بخش در نشست خبری جمعه شب معرفی شدند. برندگان نهایی توسط داوران مرحله سوم از میان این نامزدها انتخاب می‌شوند.

بر اساس گزارش روابط عمومی جشنواره وب و موبایل ایران، در بخش برترین اپلیکیشن‌های حوزه فین‌تک، فون‌پی، موبایلت، دستیار مالی آنالیزا، حسابداری شخصی نیوُ و بله (گفت‌وگو و پرداخت)، به عنوان نامزد اعلام شدند.

همچنین در بخش وبسایت‌های خدمات مالی، بانکی و پرداخت آنلاین، وب‌سایت‌های تهران‌پرداخت، آیدی‌پی، دونِیت، پی‌پینگ و شبکه پرداخت پی، به عنوان نامزد اعلام شدند.

در بخش بانک و بیمه نیز، وبسایت‌های بانک پاسارگاد، بانک سرمایه، بیمه معلم، تامین سرمایه بانک ملت و بانک مهر اقتصاد به عنوان نامزد اعلام شدند.

برای مشاهده لیست کامل اپلیکیشن‌های نامزد، اینجا را کلیک کنید.

برای مشاهده لیست کامل وبسایت‌های نامزد، اینجا را کلیک کنید.

اختتامیه این جشنواره 25 و 26 بهمن برگزار خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.