راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

تغییر نام بانک تات به آینده در تمام شعب در حال انجام است

به گفته برخی از خبررسانی‌ها امروز هفتم تیرماه هنوز بانک منحل شده تات “سر در” خود را تغییر نداده و اطلاعیه‌ای هم در این باره صادر نکرده است. در همین حال، موسسه مالی و اعتباری صالحین فقط اطلاعیه داده و فعلا تغییری در “سر در” خود ایجاده نکرده است، البته موسسه مالی و اعتبار آتی “سر در” خود را تغییر داده است.

از سوی دیگر، مدير روابط عمومي بانك تات در جواب به این خبررسانی‌ها گفته است اطلاع رساني تغيير نام بانك تات به بانك آينده در كليه شعب در حال انجام است، اما براي تغيير تابلو و تغيير لوگوي بانك بايد كارهاي كارشناسي انجام شود.

ترابيان در گفت‌وگو با ایسنا گفت: براي آرم جديد بانك آينده لازم است تا بررسي‌هاي كارشناسي جهت انتخاب لوگو و فونت آن با حضور نمايندگاني از موسسه مالي واعتباري صالحين و آتي انجام شود تا هزينه اضافه به سهامداران بانك تحميل نشود.

وي تصريح كرد كه ما تابع تصميم شوراي پول واعتبار و قانون هستيم و مقاومتي هم در اين زمينه براي تغيير تابلو نداشته و نداريم اما اين كه بخواهيم به سرعت تابلوها را تغيير بدهيم عملي نيست. وی خاطرنشان كرد كه ضمن تغيير تابلو بايد سربرگ‌ها و حتي دسته چك هاي بانك تات نيز به بانك آينده تغيير كند كه اين روند ممكن است چند ماهي به طول انجامد.

ترابيان به 70 شعبه بانك تات در كشور اشاره كرد وگفت: شايد دليل اين‌كه موسسه صالحين و آتي به سرعت بنري با عنوان بانك آينده بر روي شعب خود نصب كرده‌اند كار ساده‌اي باشد اما تغيير 70 تابلو كه هر كدام حدود 30 الي 40 ميليون هزينه برده است كار آساني نيست و ما بايد پول و هزينه كشور را و همچنين 11 هزار سهامدار بانك تات را در نظر داشته باشيم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.