راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

برگزاری کارگاه «زیرساخت‌های مدرن انفورماتیک در بانکداری دیجیتال» در همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت

کارگاه «زیرساخت‌های مدرن انفورماتیک در بانکداری دیجیتال» توسط شرکت‌های سرو حامی پارس و سرو رایانه، در هشتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت برگزار می‌شود.

بابک حق‌طلب، مدیرعامل شرکت سروحامی پارس به بهانه برگزاری کارگاه زیرساخت‌های مدرن انفورماتیک در بانکداری دیجیتال در هشتمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت، در گفت‌وگو با خبرنگار راه پرداخت، گفت: «نیازمندی‌های جدید کسب‌وکار بانک‌ها در زمینه ارتقا تجربه مشتری و چابکی در ارائه محصولات متنوع بانکی نیازمند به تدوین استراتژی در زمینه فناوری در بانک‌ها است. یکی المان‌های جدید در رسیدن به این مهم، استفاده از مراکز داده مبتنی بر نرم‌افزار و اپلیکیشن‌های ابری APP Cloud Native است.»

او افزود: «به‌روز رسانی، تغییرات و ارائه محصولات جدید با استفاده از مدل‌های قدیمی نرم‌افزاری، هفته‌ها به طول می‌انجامد. درحالی‌که معماری جدید بر اساس میکرو سرویس و کانتینرها، امکان افزایش چندین برابری تغییرات در نرم‌افزارها، انطباق با مدل‌های جدید اعمال‌شده از طرف فین‌تک‌ها و رگولاتورها و انطباق با اکوسیستم API؛ را فراهم می‌کند.»

در کارگاه زیرساخت‌های مدرن انفورماتیک در بانکداری دیجیتال به شرح مختصری از معماری جدید مراکز داده مبتنی بر نرم‌افزار و Cloud Native APP پرداخته خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.