راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مجموعه تلویزیونی جدیدی به نام «Crypto» قرار است در آمریکا فیلمبرداری شود

در کنفرانس بیت‌کوین آمریکای شمالی که هفته گذشته در میامی برگزار شد، خبر جالب توجهی برای طرفداران بیت‌کوین منتشر شد و گویا کوین کانلی، بازیگر هالیوودی، قرار است مجموعه تلویزیونی جدیدی با عنوان «کریپتو» را کارگردانی کند و امیدوار است با این کار مردم درک و فهم بهتر و بیشتری از اکوسیستم ارزهای رمزنگاری‌شده نوآورانه داشته باشند.

ماجرای داستان از این قرار است که استارت‌آپی در تلاش برای راه‌اندازی یک پلتفرم سرگرمی مبتنی بر ارزهای رمزنگاری‌شده است. این سریال به خاطر حضور و کارگردانی کوین کانلی شناخته شده است.

جیسون کینگ و اریک سوردز، هم‌بنیان‌گذاران دانشکده بلاکچین هم از تهیه‌کنندگان این سریال هستند. به گفته کینگ این سریال توسط شرکت سینما آمریکایی بین‌المللی تولید می‌شود و اکنون در مراحل پیش تولید آن قرار دارند و امیدوارند که فیلمبرداری را از ماه مه امسال شروع کنند و تولیدکنندگان امیدوارند که ارزهای رمزنگاری‌شده را وارد جریان اصلی بازار کنند.

جدای از سینما، اریک سوردز در حال توسعه یک استودیو جهانی غیرمتمرکز در لس‌آنجلس به نام Dionysia است.

کانلی در مصاحبه‌ای اخیرا گفته بود که مردم اکثرا به خاطر عدم درک درست از ارزهای رمزنگاری‌شده، نسبت به این مفهوم ترس و واهمه دارند.

قرار است که فصل اول سریال شامل 10 اپیزود باشد و تهیه‌کنندگان سریال امیدوارند این برنامه توسط شرکت‌های نتفلیکس و آمازون پرایم پخش شود.

منبع: Bitcoin.com

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.