راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

تجربه‌ای برای به اشتراک گذاشتن دیدگاه‌های متعدد

همه‌ی ما همواره در حال اظهارنظر در مورد اتفاقات پیرامون خود هستیم اما معمولا بروز بیرونی نداشته و در روندهای موردنقد، تأثیری نمی‌گذارند. این در حالی است که بسیاری از این نظرات می‌توانند تأثیر به سزایی در بهبود این روندها ایجاد کنند. اما چگونه می‌توان به این کثرت از نظرات دست پیدا کرد؟ پاسخ این پرسش شاید بهره بردن از Crowdsourcing باشد، روشی که به‌واسطه طرح پرسش‌هایی، می‌توان انبوه نظرات را جمع‌آوری کرد و سپس با بررسی آن‌ها، روندهای موجود را مورد بازبینی قرار داد.

«جمعِ کل» قصد دارد با استفاده از این روش، و مطرح کردن پرسش‌های کلیدی در زمینه بانکداری الکترونیکی و نظام‌های پرداخت، دیدگاه‌های مختلف را جمع‌آوری و نتیجه‌های به دست آمده را منتشر کند. این گزارش‌ها توسط خدمات دهندگان و کلیه فعالان این حوزه مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

در معرفی این تجربه آمده است: ما در «جمعِ‌کل» نظراتمان را با یکدیگر به اشتراک گذاشته و عقیده داریم جمعِ کلِ نظرات و دیدگاه‌های متعدد، زوایای پنهان را نمایان می‌کند و نتیجه بهتری به دست خواهد داد.

 

چرا به این تجربه نیاز داریم؟

تجمیع نظرات صاحب‌نظران، افراد کلیدی و درگیر در حوزه بانکداری الکترونیکی و نظام‌های پرداخت، می‌تواند بر سیاست‌گذاری‌ها و تصمیمات درست آینده در راهبری کلان این صنعت، تأثیرگذار باشد.

 

منتظر شما هستیم

در هشتمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت که در روزهای 9 و 10 بهمن 1397 در مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد برگزار می‌شود، قرار است در یک تجربه‌ی مشترک، نظراتمان را در رابطه با بانکداری الکترونیکی و نظام‌های پرداخت به اشتراک بگذاریم. به غرفه شرکت «ارتباط فردا» بیایید و در رسیدن به پاسخ 8 پرسش کلیدی مشارکت کنید.

این تجربه، حاصل مشارکت و همکاری رسانه‌های راه پرداخت، عصر بانک، ایبنا، و شرکت ارتباط فردا است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.