راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

امکان ثبت‌نام آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور در سال 97 در پیام‌رسان «بله» فراهم شد

با بازو (بات) ثبت‌نام آزمون استخدامی سال 97 در پیام‌رسان مالی «بله» که توسط مرکز آزمون جهاد دانشگاهی ارائه‌شده است، می‌توانید آخرین اطلاعات پیرامون ششمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور را دریافت کنید.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، داوطلبان شرکت در این آزمون می‌توانند از طریق ربات‌ مربوطه در پیام‌رسان «بله» به اطلاعات زمان‌بندی آزمون، دفترچه راهنمای آزمون، مشاغل مورد درخواست و… دسترسی داشته باشند. همچنین دسترسی به لینک ثبت‌نام در آزمون، پرداخت هزینه ثبت‌نام، بازیابی کد رهگیری و توکن برای داوطلبان و کاربران از طریق این بازو فراهم‌شده است.

کانال اطلاع‌رسانی آزمون توسط مرکز آزمون جهاد دانشگاهی در پیام‌رسان بله ایجادشده است و داوطلبان می‌توانند آخرین اخبار و اطلاعیه‌ها را از این طریق دنبال کنند. همچنین بازوی پشتیبانی و پاسخگویی به سوالات داوطلبان نیز توسط این مرکز در پیام‌رسان «بله »ایجادشده است.

ثبت‌نام در ششمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور از روز یکشنبه 30 دی‌ماه 1397 آغازشده و تا پایان روز سه‌شنبه 9 بهمن‌ماه 1397 ادامه خواهد داشت. این آزمون روز جمعه 17 اسفندماه 1397 برگزار می‌شود.

«بله» را می‌توانید از طریق فروشگاه‌های اپلیکیشن، یا این‌ لینک دریافت کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.