راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بازدید مدیران ارشد بانک ایران‌زمین از سایت تولید شرکت توسن‌تکنو

سه‌شنبه ۲۵ دی‌ماه ۱۳۹۷، جمعی از مدیران ارشد بانک ایران‌زمین از سایت تولید شرکت توسن‌تکنو در شهرک صنعتی کاسپین قزوین بازدید کردند.

این بازدید با حضور سعید قربانی عضو هیأت مدیره، فرهاد اینالوئی معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین و محمد مظاهری مدیرعامل، امیرحسین باقری معاون فروش و امور مشتریان و جمعی دیگر از مدیران ارشد بانک ایران زمین و شرکت توسن‌تکنو برگزار شد.

در ابتدای این بازدید، محمد مظاهری مدیرعامل شرکت توسن‌تکنو ضمن تشکر از مهمانان بابت حضور در این سایت تولید، راه‌اندازی این سایت را یکی از اهداف استراتژیک این شرکت دانست که اکنون محقق شده است.

امیرحسین باقری معاون فروش و امور مشتریان شرکت توسن‌تکنو در ادامه به معرفی این شرکت و پروژه‌های انجام شده توسط آن در صنعت بانکداری و پرداخت کشور پرداخت. مرور راهکارهای ارائه‌شده توسط توسن‌تکنو برای بانک‌ها و شرکت‌های ارائه‌کننده خدمات پرداخت بخش مهمی از این ارائه بود.

در بخش دیگری از این بازدید، امید شاهرخی مدیر تولید سخت‌افزار شرکت توسن‌تکنو با اشاره به اهمیت کنترل کیفیت قطعات و محصولات نهایی این خط تولید، ضرورت توجه به کیفیت پایانه‌های پرداخت و همین‌طور ماشین‌های دریافت و پرداخت وجه نقد تولیدی در این سایت را یادآور شد.

بازدید از خط تولید پایانه‌های پرداخت توسن‌تکنو، بخش دیگری از این برنامه بود. همچنین در بخش دیگری از این برنامه، خط تولید ماشین‌های دریافت و پرداخت بانکی این سایت مورد بازدید قرار گرفت.

گفتنی است ضمن این بازدید، مدیران ارشد بانک ایران زمین از سالن‌های انبار تجهیزات و قطعات و همین‌طور انبار محصولات تولیدی این سایت دیدن کردند. تنوع کمی و کیفی تجهیزات و قطعات مورد نیاز شبکه بانکی کشور از نکات قابل توجه این بازدید بود.

در حاشیه این بازدید، فرهاد اینالوئی معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین با اشاره به اینکه از توسن‌تکنو انتظار ورود به حوزه تولید هم می‌رفت، راه‌اندازی این سایت را نتیجه تلاش‌های یک تیم زحمتکش و بزرگ دانست و از بازدید این سایت ابراز خوشحالی کرد.

او با اشاره به بازدید مجموعه‌های مشابه در خارج از کشور، تحقق آرزوی مشاهده چنین مجموعه تولیدی‌ای را در داخل کشور مایه مباهات دانست.

در بخش دیگری از این بازدید، اصغر باباپور مدیر امور تحقیق و توسعه بانک ایران زمین با بیان اینکه سایت تولید توسن‌تکنو یک کارخانه تولید با استانداردهای خوب و بالا مشابه کارخانه‌های خارجی است، به بازدید خود از خط تولید کارتخوان Bitel و خط تولید خودپرداز در یک شرکت چینی اشاره کرد و بیان داشت که این سایت هیچ چیزی از کارخانه‌های بازدیدشده در خارج از کشور کم ندارد.

بازدید مدیران ارشد بانک ایران زمین از سایت تولید توسن‌تکنو در شرایطی صورت گرفت که این شرکت به تازگی همکاری مشترکی را با این بانک در تجهیز شعبه دیجیتال آن در مرکز خرید مگامال تهران داشته است. در این شعبه راهکار جامع خودبانک و همین‌طور راهکار جامع ماشین دریافت و پرداخت وجه نقد توسن‌تکنو عملیاتی شده و در حال ارائه سرویس است.

گفتنی است که بانک ایران‌زمین با استراتژی پیاده‌سازی بانکداری دیجیتال، یکی از مهم‌ترین بانک‌های استفاده‌کننده از راهکارهای جامع توسن‌تکنو در حوزه بانکداری دیجیتال و تحول شعب است.

فیلمی کوتاه از حاشیه بازدید مدیران ارشد بانک ایران زمین از سایت تولید توسن‌تکنو تهیه شده که در ذیل قابل مشاهده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.